Wednesday, June 3, 2015

MAT SABU BERFATWA SUPAYA AHLI DAN PIMPINAN PAS KENANG BUDI TERUSKAN MENJILAT PUNGKOK PKR DAN DAP



Syukur kepada Allah Mat Sabu yang alim menggesa seluruh ahli-ahli PAS termasuk golongan ulama dan geng Ustaz kenang budi DAP dan PKR.... Apakah budi DAP dan PKR?

1. budi gaji RM20,000.00 yang diterima oleh beliau sebagai Ahli Lembaga Pengarah Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang (PBA PP) yang dikuasai DAP?

2. luka sikit di kaki dia pun semasa menyertai demonstrasi haram Bersih dulu pun ditanggung oleh PBA PP. Tarif air naik di Pulau Pinng naik pun hasil kerja Mat Sabu.  

3. kenang budi DAP dan PKR yang telah mencorakkan PAS menjadi lebih liberal hingga merosakkan asas agama dan perjuangan PAS?

4. Kenang budi DAP dan PKR yang terang-terang tolak hukum hudud dan syariat Islam yang selama ini menjadi zikir harian PAS?

5. Kenang budi DAP dan PKR yang ingin menggulingkan Presiden sendiri kununnya Presiden tak reti cakap Inggeris tapi imej macam militan I.S?

6. Kenang budi DAP dan PKR yang selama ini menyumbat PAS dengan duit-duit haram jual babi, judi, todi, pelacuran yang hasilnya menyebabkan PAS semakin hilang budi pekerti?

Ya kenanglah budi-budi itu nanti tergadai body...

Pilihlah Mat Sabu nanti syiah, kristianisasi, komunis dan liberal makin menjadi-jadi...ulama gigit jari menangis hari-hari melihat ummah makin mabuk duniawi... ALANGKAH ROSAKNYA PAS MUKTAHIR INI...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.