Wednesday, June 10, 2015

KESIAN PAS TIMBALAN PRESIDEN BARU MENANG RUPANYA BODOH ALANG DAN SENGAL? ADA HATI TUNTUT NAJIB LETAK JAWATAN

Kesian budak baru biasalah dia ingat jadi timbalan presiden pas besar dah boleh arah dan tuntut macam macam... ADA HATI tuntut PM letak jawatan... who are you??? stupid ka??? ingat urus negara macam urus tapak pasar malam ka?

SEBELUM SIBUK HAL ORANG.... AKU ARAHKAN TIMBALAN PRESIDEN PAS BUAT KERJA BERIKUT...

1. suruh semua ahli pas letak jawatan di pulau pinang dan selangor... dah cerai dengan DAP tapi masih dok jilat pungkok DAP demi gaji dan jawatan... PERJUANGAN APA masih berkhalwat dengan kafor harbi!!!

2. suruh semua ahli pas maknanya 100% org pas semua pakatsokong hudud... sekarang pas pecah dua ada sokong ada kata tangguh... ISLAM APA KALAU DALAM PARTI SENDIRI TAK BOLEH URUS!!!

3. suruh semua 100% ahli pas sokong kalimah Allah tidak dibenarkan digunakan kafir langsung... SEKARANG ADA AHLI PAS YANG KATA BOLEH... tak cukup tarbiah IMAN ke apa??? kata islamik sangat!!!

4. suruh PRESIDEN PAS... umum PAS keluar dari pakatan rakyat... islam apa kalau bersekedudukan dengan kumpulan manusia liberal dan sekular serta golongan kafir harbi laknatullah... kata pejuang ISLAM sangat kan... 

5. kau letak jawatan lah... senang cerita...




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.