Wednesday, June 10, 2015

HEBAT ANWAR IBRAHIM BOS PALING BESAR DALAM PAS RUPANYA BUKAN PRESIDEN ATAU MURSHIDUL AM

PAS tak boleh buat keputusan sendiri rupanya kalau nak buat sesuatu kena persetujuan ANWAR BERAHI...M patut lah dah terbentang jalan lurus terang benderang masih jalan bengkang bengkok serupa orang buta...


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTUKfFq3kTfo3J3sTlowqB4AEmnsjR4U8Luei0OKu-lGjYtA5jm0wKUALA LUMPUR: Penolong Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan memberitahu parti itu akan menjelaskan kedudukan sebenar usul membatalkan hubungan dengan DAP kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau bertegas buat masa sekarang PAS masih sebahagian komponen di dalam Pakatan Rakyat (PR), melainkan jika adanya pendirian terbaru yang akan diambil nanti.

Takiyuddin berkata demikian sebagai merujuk kepada kekesalan Ketua Umum PKR itu selain mahu PAS mengkaji semula usul berkenaan sepertimana yang diluluskan di dalam Muktamar PAS Pusat Kali ke-61, minggu lalu.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.