Tuesday, June 2, 2015

ANWAR LIWAT SEMAKIN TENAT BONTOT BERDARAH HARAMJADAH NI SIAP DAPAT LAYANAN VVIP KE HOSPITAL

Anwar pandai bagi alasan BONTOT BERDARAH tak boleh terhentak kuat lubang bontot sakit jadi bolehlah dia ke hospital naik SUV mewah bak VVIP 1st class beb!... tapi kenapa Anwar dapat layanan 1st class sebaliknya banduan lain dapat layanan marhaen sahaja? walau dalam kes yang sama...  Apakah pihak penjara bimbang dia terlepas ke tempat awam dan kembali 'mengunyit' berleluasa? 

Lepas ni tengok la akan viral... di blog dan media pembangkang...

aduhhh!!! anwar sakit belakang... 
racun arsenik punca bontot berdarah... 
nyamuk hisap darah anwar sampai kering...
anwar tak sihat kena suntik aids/hiv...
anwar kurus tak cukup makan menu kena ada lobster...
mandi beramai-ramai punca bontot anwar berdarah...
bahu anwar sakit akibat senaman tindih beramai-ramai...
anwar perlu diberi suplimen... aka ubat kuat

dan banayak lagi.... saksikan...








SEBENARNYA ANWAR SIHAT JA... BELUM NAM MAMPOS LAGI...
BERLAKON DRMA SWASTA JA TU... MACAM DULU-DULU... 
TAKKAN TAK TAHU HAHAHAHA...

Anwar Ibrahim

Mewah sungguh kenderaan SUV yang membawa banduan liwat, Anwar Ibrahim untuk mendapatkan rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL). Siap dengan kawalan ketat seperti seorang diplomat asing. Anwar Ibrahim telah dipindahkan dari Penjara Sungai Buloh ke HKL untuk menerima rawatan. Beliau kini berada di Wad 28, HKL. Ahli-ahli keluarga akan bertemu beliau jam 7 petang hari ini. 

Difahamkan hanya keluarga terdekat dibenarkan bertemu Anwar Ibrahim. Adakah ini prosedur biasa bagi semua banduan mendapat layanan VVIP kerana bontot berdarah seperti yang didakwa oleh Anwar Ibrahim? Atau adakah banduan di Penjara Sungai Buloh mempunyai kelas dan kasta yang tersendiri?

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2015/06/banduan-vvip-anwar-ibrahim-dimasukkan.html#4iX5dZp9uj5O8kkP.99

1 comment:

Anonymous said...

Betul kata TIBAI. Aljub tak duduk dalam tetapi di hospital kelas VVIP. Anak dia akan check sendiri jub.. papa dia. Lepas tu buat PC. Sejak kena arsenik 17 tahun dulu masih hidup lagi. Orang lain segera ko dan dah tinggal tengkorak dlm kubur.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.