Monday, June 1, 2015

BUKTI ADA MENTERI KABINET BODOH PEMALAS DAN LEMBAB BILA KATA TAK TAHU PASAL 1MDB

Pelik bin ajaib bila duduk dalam kabinet tapi kata tak tahu, tak jelas, tak faham dan lagi teruk langsung kata 'no idea' berkenaan isu 1MDB ni. 

Apakah mereka ini sememangnya BODOH sebab tak faham-faham penjelasan panjang lebar terus kepada kabinet... atau PEMALAS kerana kabinet siap dapat laporan dan fakta bertulis 1MDB... ataupun LEMBAB sebab memang genetik dan keturunan dia begitu...

Lagi kurang ajar kalau buat-buat tak faham dan 'spin' sebab nak nampak HERO pada rakyat konon dia lagi BAGUS dengan niat nak naik 'ATAS'... siap buat pakatan di belakang untuk adu domba dan memburukkan 'PEMIMPIN'... dah kena tegur depan muka dikatakan bodoh dan pemalas pun tak serik-serik... nak tunggu kena londeh ke baru nak insaf???
.


Menteri Kesejahteraan Bandar Dan Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan, menafikan dakwaan Menteri Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah, DS Mohd Shafie Apdal bahawa anggota kabinet tidak dimaklumkan mengenai masalah syarikat pelaburan negara 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
Datuk Rahman Dahlah telah memuat naik muka hadapan buku '1MDB factsheet' ke laman sosial Twitter beliau. Buku ini telah diedarkan dalam mesyuarat kabinet termasuk info mengenai status terkini pelaburan, harta dan hutang 1MDB turut juga dimasukkan. Datuk Rahman Dahlan menulis,
"Sebenarnya isu 1mdb banyak kali dibincangkan dalam kabinet. Banyak info yang dimaklumkan oleh MK2. Buku factsheet juga ada diedarkan. Pandangan saya, tidak ada sebab kenapa isu tak cukup penerangan, tak ada penerangan atau tidak dimaklumkan dalam kabinet menjadi polemik. Buku 1MDB Fact Sheet itu diedarkan, kalau tak silap saya, lebih kurang dua bulan lalu dlm kabinet."


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhycZN7NRJXNGbEcb-Coz7Xc6xnFoAN6pQl3khH_X-6sw5vKYSxK7XLsmH27R758MPmmvRZ0kS19kVDZD_eIsg7e2pCdLNikiZvcH6_1yOHNbMo9JMVKapaTelEARTXYZvU7Up9PjX7Dfo/s400/IMG_20150521_205010.jpg


http://i.ytimg.com/vi/-FMUVec0GTI/hqdefault.jpg

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.