Tuesday, August 7, 2012

SETAN ZUNAR LEBIH BAHAYA DARI SETAN NIZAR DAN SETAN PARYA

Rupanya Ramadhan ni masih ada SETAN berwajah manusia mundar mandir dibumi Malaysia ni. Ingat SETAN PARYA dengan SETAN NIZAR dah bahaya dah rupanya ada lagi satu SETAN lagi mencelakakan iaitu SETAN ZUNAR. Kepada SETAN-SETAN ni kalau tak suka sangat MALAYSIA sebab susah nak pengaruh rakyat buat "jahat" keluar je dari bumi bertuah Malaysia ni... Kalau tak tau cara pergi Darul Syifaa' jumpa HARUN DIN amik air nescaya boleh halau kau keluar...

Sesudah Nizar menghina Jalur Gemilang dengan panggilan baru "Jalur Malang" dan Manoharan, ADUN DAP menghina Lee Chong Wei dengan panggilan "Lee Chong AWAY" kini tiba giliran Zunar (pelukis propaganda Malaysiakini) menghina pula Jalur Gemilang dalam bentuk kartun. 

Penghinaan yang sudah keterlaluan dan melampaui batas. Mengapa perlu dihina bendera negara? Mengapa perlu dihina wira negara yang berjuang di Sukan Olimpik?  Pihak pembangkang sudah hilang pertimbagan akal untuk berkuasa. 

Apa sahaja hendak dipolitikkan dan dijadikan isu. Hingga sanggup mencaci dan menghina negara sendiri pun mereka sanggup semata mata untuk berkuasa. Mahukah kita mengundi lagi orang yang bersikap biadap sebegini?






9 comments:

Anonymous said...

Karya orang yang sakit otak... sejarah jalur gemilang dan asal usul lagu "Negaraku" pun tak tau ke??? Bahalol punye kartunis Zunar ni...

Anonymous said...

Dulu saya salah seorang yang meminati karya kartun zunar, dulu la! Tapi sayang, sekarang ni dia jenis manusia yang tak ada adab kerana terlalu taksub dengan aliran pemikiran ketuanya. Dia ni langsung tak sayang apa lagi bangga menjadi warga Malaysia.

Sekarang dia sendiri dah jadi kartun!

Anonymous said...

para penyokong pasukan olimpik jepun di London kibar bendera putih dan di tengah-tengahnya bulatan merah. kalau dibandingkan dengan bendera hijau dan bulatan putih di tengah-tengah agak-agaknya siapa tiru siapa?

Anonymous said...

bila babi mengawan ngan anjing...keluar anak yg namanya ZUNAR....babi & anjing mana tahu adab...so anak anaknya lagi la x beradab....

Anonymous said...

mata satu adalah sinonim untuk illuminati. kalau bandingkan dengan parti mata satu, siapa tiru siapa?

Anonymous said...

karya kartoonis bankraup idea?

Anonymous said...

junar ni tak tau untung! cari rejeki cara fitnah & mengutuk org.. tak berkat, berdosa..bertaubatlah sebelum terlambat..

Anonymous said...

Duit yang jual kartun haprak dia tu mane la ada keberkatan pun, itu sebab muka Zunar pun dah sebiji macam tenuk....

Anonymous said...

Desperate duit dan populariti semenjak artis diberi keutamaan dalam Pas... kesian silebai malang sekor ni... kartun yg tak lawak dan masam... Orang Pas pon dah tak ambil pusing dengan dia..sehingga terpaksa membodek Anwar untuk talian pulus...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.