Friday, August 17, 2012

BUKTI ETNIK ROHINGYA DIHAPUSKAN PENGAJARAN BUAT UMMAT ISLAM MALAYSIA

Dunia ditipu kononnya Aung Sang Suu Kyi pejuang tulen demokrasi NAMUN apabila berlaku "pembunuhan etnik" Rohingya dia senyap membisu malah tidak bertindak menggesa etnik Rohingya ini dibantu... dia lebih suka mempromosi diri seterusnya menjanjikan bermacam-macam kepada rakyat Myanmar agar beliau berkuasa... namun apa janji Aung Sang Suu Kyi yang telah tertunai... beliau tidak peka kepada masalah rakyat hanya syok untuk berusaha mendapatkan kuasa... ETNIK ROHINGYA TERUS DI TINDAS!


Di Malaysia ada juga pemimpin yang mahu disamakan dengan Aung Sang Suu Kyi iaitu sesumpah hidup bernama Anwar Ibrahim. Sama macam Aung Sang Suu Kyi suka promosi diri dan tabur janji macam-macam yg akhirnya tidak langsung ditunaikan malah rakyat di BOHONG oleh rekayasa cerita fitnah memburukkan kerajaan sekarang. Apa jua cara jadi HALAL walau natijahnya timbul pelbagai MASALAH dan ISU SENSITIF melibatkan kaum, agama dan masyarakat. Malah ISLAM rela di jual demi meraih sokongan KAFIR HARBI...

Bayangkan ANWAR IBRAHIM akhirnya menjadi BONEKA dan pemerintahan sebenar berada ditangan KAFIR HARBI yg memusuhi ISLAM... apa nasib UMMAH di Malaysia... tidak mustahil apa yg dialami Etnik Rohingya boleh terjadi di Malaysia... lihat sahaja di Pulau Pinang dan Perak (dulu) selepas ditadbir secara terus atau proksi oleh DAP.. Melayu dan Agama Islam disisih secara terancang dan licik hingga ada yang merempat apabila tanah mereka dirampas....

Jadikanlah episod ngeri, duka dan bencana kepada Etnik Rohingya sebagai pengajaran... tolak Pakatan Rakyat berhenti sokong dan undi mereka!
 
Teruskan Perjuangan, Kepada ALLAH Berserah!


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.