Tuesday, August 14, 2012

ORANG ISLAM DAH MAMPUS DALAM PAKATAN RAKYAT SAMPAI DUIT DAN BANTUAN ZAKAT PUN DISAMPAIKAN KAFIR HARBI

.
Duit zakat sekarang digunakan untuk orang bukan Islam mendapatkan 'political mileage' sempena ramadhan... dahsyatnya...
Sumber : FB
Dah habis ke pemimpin Islam dalam pembangkang? atau dah tak ada orang ISLAM lagi nak sampaikan sumbangan dan bantuan zakat???

*Terima kasihlah PAS sebab 'jual' Islam sampai macam ni sekali. Terdesak sangat nak ke Putrajaya ke sampai SILAM dilacurkan dan digadaikan? 


SUMBER MY MASSA 

1 comment:

Anonymous said...

Aku tak izin duit zakat aku diberi oleh orang kafir pada orang Islam...Apa pun gila, pegawai2 zakat nie, aku tak nak bayar zakat kat mereka nie... biar aku bayar sendiri pada asnaf yang aku fikir perlu....bangsat, babi punya cina kafir...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.