Wednesday, July 25, 2012

PEMIMPIN DAN PENGIKUT PEMBANGKANG DI SERANG PENYAKIT MISTERI JANJI DITEPATI


1. Pemimpin Pembangkang PKR, PAS & DAP serta ahlul mereka seluruh negara termasuk blogger pro Pembangkang telah diserang secara tiba-tiba diserang penyakit SAWAN dan MEROYAN.

2. Mereka SAWAN & MEROYAN setelah mendengan TEMA Sambutan Kemerdekaan Ke 55 negara iaitu "JANJI DITEPATI". Apa bodoh mereka ni tiba-tiba kena serang rasuk sawan meroyan... rasanya tiada salahnya TEMA sebegitu...


3. Selepas 55 tahun merdeka begitu banyak janji ditunaikan oleh Kerajaan Parti Barisan Nasional (BN)... ya tuan puan Parti UMNO dan BN lah yang memerdekakan negara, parti yang kini sedang memerintah. Sebelum merdeka begitu banyak IMPIAN dan JANJI demi kemerdekaan ini dan alhamdulillah selepas 55 tahun IMPIAN dan JANJI untuk kehidupan lebih baik telah tertunai kini.

4. Dibawah pimpinan DS Najib Tun Abd Razak insan penyambung legasi generasi merdeka selaku anak almarhum Tun Abd Razak seumpama membuka demensi baru NEGARA menerusi konsep 1MALAYSIA. Pelbagai inisiatif telah diberikan kepada dan membantu pelbagai lapisan rakyat dari sederhana hingga miskin secara terus sebagai contoh BR1M, KR1M, SARA, TR1M dan banyak lagi. Malah reformasi sistem perundangan dan pentadbiran dilakukan dengan agresif sebagai contoh pengapusan ISA, Akta Hasutan dan banyak lagi. Malah sistem pilihanraya juga diperbaiki dengan 18 daripada 20 tuntutan penambahbaikan pilihanraya dilaksanakan...

5. Jadi masih ada masalahkan kalau tema kemerdekaan kita ke 55 ini adalah "JANJI DITEPATI" dengan mengambil semangat kerajaan telah menunaikan janji dan harapan rakyat untuk mengecapi hasil kemerdekaan selepas 55 tahun merdeka.

6. Mungkin PEMBANGKANG FOBIA dengan perkataan MENEPATI JANJI atau JANJI DITUNAIKAN yang kini sinonim dengan kerajaan BN dibawah DS Najib.

7. KENAPA PEMBANGKANG FOBIA??? TERUS JADI SAWAN & MEROYAN MALAH DIRASUK SYAITAN bila dengar JANJI DITEPATI!

8. TAKUT DAN FOBIA SEBAB Pembangkang GAGAL TUNAIKAN SEGALA JANJI MANIS yang digula-gulakan kepada rakyat waktu kempen pilihanraya lalu sekiranya mereka berjaya rampas kuasa.

9. Kini rakyat semakin sedar TIPU-DAYA, PENIPUAN, PEMBOHONGAN dan FITNAH oleh PEMBANGKANG... so cukup-cukuplah... berhenti sokong dan undi pembangkang... 


 ANWAR IBRAHIM paling kritikal diserang penyakit JANJI DITEPATI

1 comment:

penyapu said...

BODOHNYA KAU NI!

Letak nama idealis Malaysia. tp takrifan antara parti politik dengan kerajaan pun x tahu! HOI BODOH! kalau dah mcm tu, memang nampak sgt BE ENG buat kerja x ikhlas.

"Pelbagai inisiatif telah diberikan kepada dan membantu pelbagai lapisan rakyat dari sederhana hingga miskin secara terus sebagai contoh BR1M, KR1M, SARA, TR1M dan banyak lagi" setakat bagi inisiatif dekat2 pilihanraya ni, budak sekolah pun tahu apa tujuannya.

Hari Kemerdekaan adalah hari yg patut dinikmati oleh semua rakyat malaysia, bukan BE ENG ja! kalau dah mcm tu, x payahla orang2 parti demokrat kat US sambut 4 julai dgn orang2 parti repubilcan. sebab republican tu pembangkang! x payahla parti buruh kat UK sambut hari memperingati queen ngan parti konservatif sebab konservatif tu pembangkang!

Pi sekolah balik belajar apa beza antara parti politik dengan kerajaan!

kalau kau anak jantan, JANGAN PADAM STATEMENT AKU!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.