Wednesday, July 11, 2012

NIK AZIZ MAHU JILAT KAKI ANWAR UNTUK MASUK SYURGA KOMPLOT VIDEO SEKS

Untuk pengetahuan video seks tersebut telah disahkan TULEN oleh PDRM dan badan profesional antarabangsa malah menggunakan teknik forensik video mengesahkan individu ANWAR dalam video 99.99% serupa dengan ANWAR si ANUgerah TUHAN PKR. 



Kenapa masih berdolak dalik dan tidak mahu percaya individu yang berzina dengan China doll dalam video seks tersebut adalah ANWAR si ANUgerah TUHAN PKR. Ni sampai Nik Aziz keluar FATWA SESAT lagi... masyaALLAH! Jilat kaki Anwar baru masuk syurga bagi mereka yang kononnya berkomplot habis kalau macam tu bila terbukti BENAR ANWAR PELAKU SEKS dalam video seks ni aku nak keluarkan FATWA ANWAR KENA JILAT KAKI seluruh rakyat Malaysia kerana menabur fitnah, berbohong dan menipu serta memperdaya seluruh rakyat Malaysia hingga negara hampir terjerumus dalam kancah ketegangan politik dan kekacauan.... AMACAM?

ohhh! Kalau video LINGGAM senang senang kau percayakan... yelah kalau perkara untungkan pembangkang jadi HALAL dan kalau rugikan mereka jadi HARAM... CILANAT SUNGGUH!




SEDARLAH!
CUKUPLAH!
BERHENTILAH!

JANGAN MENYOKONG DAN MEMBERI UNDI KEPADA PAKATAN RAKYAT LAGI!
SELAMATKAN ISLAM DAN BANGSA MELAYU!
CUKUPLAH KITA BERI MEREKA PELUANG SEKALI

1 comment:

Anonymous said...

takkan jilat kaki... dalam quran pun kalau salah dgn manusia kena minta maaf je... tak suruh pun sembah inikan sampai jilat menjilat...

mungkin nik aziz tau anwar suka bab jilat menjilat ni he he he

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.