Tuesday, April 26, 2011

KELING PARYA INTERLOK BAHALOL BERSAMA MALAYSIAKINI MEDIA JALANG

Salam Perjuangan

kalau dah KELING PARYA INTERLOK memang macam ni... bodoh, bebal, emosi terlebih, kurang ajar, celaka dan bahalol!

Bergaduh di sekolah... serius & membahayakan keselamatan pelajar lain panggil polis lah utk kawal keadaan& keselamatan... abis takkan nak panggil Anwar habis diliwat nanti... SETUJU?

Dah kalau bergaduh ala-ala gangster... ada kecederaan dan jadi kes polis kena pergi balai lah... ohh bergaduh berani... takut pula nak tanggung akibat lepastu... biasalah sikap KELING PARYA INTERLOK BANGSAT memang macam tu...

Bro ini bagi aku kes kecik je... tp yg wartawan MELAYU LANCAU dari Malaysia kini AKA Media JALANG ni sibuk nak besrakan hal ni kenapa??? itu urusan sekolah dan polis biarlah depa settle cara baik... asyik nak cari isu je... kau bodoh ke apa???



Wartawan Malaysiakini telah membesar besarkan cerita mengenai satu kejadian perselisihan kecil yang berlaku di SMK Taman Sri Muda pada 20 April 2011. Cara penceritaan yang diulas oleh Salhan K. Ahmad (wartawan Malaysiakini) dalam posting pada 25 April 2011, 1.35 tengahari boleh mencetuskan konflik yang lebih besar. Apa motif Malaysiakini highlight perkara ini? (baca sini)

KEPADA MEREKA-MEREKA YANG BERKAITAN... TOLONG FIKIRKAN BANGSA SEBELUM BUAT TINDAKAN BODOH!

Teruskan Perjuangan

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.