Tuesday, April 26, 2011

16 MEI KEPUTUSAN ANWAR BELA DIRI LIWAT: SEMPAT SANGAT ANWAR IBRAHIM LARI ATAU RANCANG SESUATU

Salam Perjuangan

Terima Kasih Mahkamah! 15 Mei baru keputusanya... BAGUS! ada 21 hari lagi tu macam-macam boleh jadi... Lari pun sempat yelah pasport ada dalam tangan... kerajaan tak buat sekatan Anwar bebas kemana sahaja... malahan berjumpa agen CIA ke MOSSAD ke... semua boleh... macam macam rancangan boleh buat...

Hasil "risik" sepanjang Anwar ke luar negara sejak PRN Sarawak hingga pulang dari Jepun ke tanahair beberapa hari lalu Anwar banyak berjumpa dengan agen dan individu berkepentingan serta mempunyai hubungan dengan pemimpin kerajaan luar serta agensi ruisik negara berkaitan... APA perancangan Anwar???

Mahkamah harus tanggung jika berlaku apa-apa musibah atau tindakan licik Anwar terutama bagi "membebaskan" diri dari kes beliau!

Mungkin kah anwar akan lari atau MENCIPTA INSIDEN bagi meraih sokongan rakyat dengan memanipusikan emosi serta sentimen simpati dan benci kepada kerajaan lantas membawa rakyat dan penyokong beliau kejalanan merusuh dan berdemonstrasi dalam usaha menumbangkan kerajaan! Malahan dari luar negara Anwar boleh sabotaj negara macam-macam... burukkan negara... yg akhirnya susah adalah rakyat!

BACA GERAKAN LICIK ANWAR RANCANG PEMBUNUHAN OLOK-OLOK DISINI : EHSAN INFO CORNER


BERITA 1 - papagomo
BERITA 2 - AnwarAIDC

Anwar harus dihalang melarikan diri atau menimbulkan onar dalam negara... Anwar harus dihentikan! Kerajaan harus buat sesuatu sebelum segalanya terlambat...

Teruskan Perjuangan... kepada Allah berserah!


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.