Monday, April 25, 2011

GANGSTER DAP PEMBUNUH "SEBENAR" TEOH BENG HOCK

Salam Perjuangan

Pertamanya KEMATIAN TEOH BENG HOCK telah menghabiskan ratusan ribu malahan mungkin jutaan ringgit wang rakyat...

Berbaloikah ini semua... duit yg kita bayar sebagai cukai dibazirkan ke atas perkara sebegini... berbanding jika digunakan untuk pendidikan, kemudahan asas dan bantuan kebajikan untuk rakyat!... tak rasa bersalahkah keluarga TEOH BENG HOCK menyusahkan semua orang dan pihak kerajaan??? UPPSSS! Lupa CINA memang fikir diri mereka sahaja... tak fikir org lain... memang perangai CELAKA CINA BABI!

Apa kita nak terus melayan sekumpulan"org gila" konon nak menuntut keadailan kononnya TBH dibunuh oleh "org kerajaan" padahal isu yg cuba ditutup adalah isu RASUAH, PENYELEWENGAN dan KORUPSI parti lancau DAP menrusi kes kukuh yg dibawa oleh SPRM. Malahan DAP menjadi penyokong kuat isu ini demi menutup isu sebnar bahawa DAP perguna org melayu untuk songlap duit projek dengan cara menyeleweng dan korupsi demi penuhkan tabung politik DAP.

Nah! inilah kebenaran disebalik KEMATIAN TEOH BENG HOCK... kenapa SPRM yg dah berjaya bina kes kukuh masih nak bunuh TBH???

Fikir dalam-dalam... fikir dengan logik! KEMATIAN TEOH BENG HOCK adalah kerana tekanan yg dihadapi bahawa SPRM telah ada BUKTI KUKUH mengaitkannya dengan RASUAH, PENYELEWENGAN dan KORUPSI parti lancau DAP... lantas menyebabkan TBH mungkin bunuh diri... dipaksa bunuh diri... atau dibunuh... dalam usaha menutup BUKTI yg diperolehi... SEKALI LAGI FIKIRKAN... siapa sebenarnya "PEMBUNUH" TEOH BENG HOCK...

Jawapannya adalah bukan SPRM... KERAJAAN MALAYSIA... BN ATAU UMNO... lihat sedalamnya tiada kaitan langsung... yang menjadi punca dan ada kaitan terus adalah... Parti lancau DAP...

BACA BUKTI DIBAWAH : EHSAN INFO CORNER

Pada prosiding minggu lalu, Suruhanjaya Siasatan kematian Teoh Beng Hock diberitahu bahawa Lee Wye Weng melalui syarikat isterinya, WSK Services, dan Ahli Majlis Perbandaran Kajang Tan Boon Wah melalui syarikat isteri, Meritlink, mendapat banyak projek Selangor bagi kontraktor Kelas F yang dikhaskan bagi Bumiputera.

Masih ingat lagi siapakah gerangan Tan Bon Hwa..? Ahli Majlis Perbandaran Kajang merupakan individu terakhir dilihat berada bersama mendiang Teoh sebelum mayat Teoh dijumpai di bangunan SPRM Shah Alam… Menurut peguam SPRM, Dato Shafee Abdullah menjelaskan Tan Boon Hwa diantara individu yang banyak menerima kontrak menerusi Yb Ean, ADUN Seri Kembangan.

Manakala Lee Wye Wing pula dikaitkan dengan seseorang yang berkedudukan tinggi dalam hieraki DAP. Wye Wing adalah bapa saudara kepada Lee Khee Heong pimpinan tertinggi DAP Selangor.

Dalam siasatan ini peguam Dato Shafee juga membuktikan bahawa mendiang Teoh juga merupakan orang hubungan antara Lee dan majikannya, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Seri Kembangan Ean Yong Hian Wah.

Kedua dua mereka Tan Boon Hwa dan Lee Wye Wing adalah budak suruhan Ronnie Liu. Masih segar dalam ingatan bagaimana Ronnie telah "melakonkan" watak naik berang mengamuk tendang pintu pejabat SPRM pada hari mendiang Teoh yang ditemui mati di pejabat SPRM. Teoh Beng Hock merupakan saksi utama dalam kes rasuah yang didakwa membabitkan seorang ADUN DAP.

DAPig menjaja cerita ke seluruh dunia bahawa Teoh Beng Hock mati dibunuh. Juak juak murahan Lim Kit Siang ini menolak hakikat bahawa Teoh mati bunuh diri…!

Teori kununnya Setiasaha Politik kepada Exco Selangor Yb Ean ini dibunuh telah berjaya meracuni pemikiran juak juak murahan penjilat tegar Pakatan dan lihatlah dibawah ini…, orang melayu yang berjaya diperbodoh bodohkan…!

Apakah benar Teoh Beng Hock dibunuh..? Siapakah sebenarnya berada dalam posisi terbaik untuk melaksanakan kerja terkutuk ini…?? Adakah mereka mereka dikalangan orang DAPig sendiri yang telah memberikan tekanan kepada mendiang kerana mahu menutup segala salah laku perbelanjaan sesuka hati oleh syraikat syaraikat Ali Baba yang merompak wang kerajaan negeri Selangor..??

Dibawah ini boleh kita nilaikan sendiri! Lihatlah bagaimana modus operandi dua buah syarikat “Ali Baba” yang membabitkan “commission” disalurkan kepada DAP Serdang yang diterjajui oleh ADUN Seri Kembangan, Yb Ean.

Mangsa liwat syarikat perniagaan melayu yang pertama adalah, Sharideen Enterprise ditubuhkan pada 7 Ogos 2008 menggunakan nama melayu, Liwauddin Bin Zainal Abidin. Liwauddin adalah seorang pekerja kilang….

Satu lagi syarikat bumiptera melayu yang disundalkan adalah Sharenna Enterprise yang ditubuhkan pada 17 Oktober 2008 dengan menggadaikan seorang lagi melayu bernama Mohd Jali Bin Abdullah.

Difahamkan bahawa Lee Wye Wing telah berjaya “memujuk” kedua dua penggadai yang disebutkan diatas, Liwauddin dan Jali untuk didaftarkan syarikat syarikat menggunakan nama mereka sebagai pemilik berstatus bumiputera…

Kedua dua mangkuk hayun itu kemudiannya ditawarkan “ganjaran” hanya 10% daripada nilai kontrak kerja kerja Kelas F yang diluluskan untuk kategori Bumiputera oleh kerajaan negeri Selangor. Bermakna, selebihnya iaitu 90% menjadi milik Lee menerusi WSK Services.

Kesemua kerja kerja untuk Kelas F Bumiputera akan diuruskan sepenuhnya oleh Lee dan ada juga kontrak yang diluluskan sebenarnya “tidak ujud”. Sebagai balasan, kedua dua syarikat bumiputera ini Sharideen Enterprise dan Sharenna Enterprise akan membuat bayaran infak kepada DAP Serdang.

Begitu juga dengan sebarang kertas kerja untuk dijadikan rekod bagaimana kontrak boleh diberikan kepada kedua dua syarikat bumiptera yang “tergadai maruah” ini akan disiapkan oleh pihak Lee dan WSK Enterprise dimana kelulusannya akan dibuat oleh Yb Ean….

Paparan diatas tadi anda lihat salinan cek cek bayaran infak syarikat bumpitera melayu yang dibuat kepada DAP Serdang…, dibawah ini cuba perhatikan nota tulis tangan cara "break-down distribution payments" yang dibuat dalam proses merompak wang kerajaan negeri Selangor.
Oleh itu tidak keterlaluan untuk ditafsirkan memanglah wajar seandainya mendiang Teoh Beng Hock rasa teramat tertekan sekali untuk menutup semua penipuan ini... ATAU..! Tidak mustahil sekiranya kedua dua "operator" yang selama ini menjadi tangan ghaib mengarahkan mendiang Teoh untuk jalankan tugas boleh bertindak "menghapuskan" Teoh Beng Hock sebagai beban segala bukti?? Lu pikirlah sendiri..!!!



SUMBER MAKLUMAT..., KLIK SINI

FIKIRKAN SEDALAMNYA... TERUSKAN PERJUANGAN...


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.