Monday, April 11, 2011

ANWAR BERANG SEBAB SAH DAH TERKANTOI!

Salam Perjuangan
Salam Perpaduan
Salam 1Malaysia

Seingat aku... sepanjang "mengenali" Anwar Brahim, Jijah dan Izzah... depa memang kaki "gebang" atau cakap besau... kalau benda tu confirm depa tak salah/ atau benda mereka cakap tu betul n boleh bagi mereka kredit ... sah-sah time-time tu juga depa akan terus "gebang" dan sembor... malahan kalau benda tu tipu/ depa salah mereka still boleh "gebang" lagi dengan hikmat "spin" dan putar alam.... hebat depa ni...

Tapi amat menghairankan sebab masa isu Anwar Brahim Buat Seks Dengan Pelacur Cina ini depa tak berani gebang lebih-lebih... terutama tang Jam Tangan OMEGA... siap melenting, baran dan marah klu kita tanya pasal JAM OMEGA... kata jam "limited" edition tu ada pada simpanan kak wan tapi sampai sekarang tak tunjuk punnnnnnnn... seingat akula peel depa ni pantang kalau betul atau boleh hentam balik kerajaan agar depa dapat kredit... sure dah lama tunjuk dah jam OMEGA ni..... abis kenapa dok pusing dan melenting... bila tanya jawap berputar-putar kalah keling hindu paria INTERLOK!

Sudahlah Anwar, Jijah dan Izzah... ramai dah makin jijik dengan muka anak beranak setan ni... tak percaya tanya geng-geng lama reformasi yg mula-mula membela Anwar dulu... dulu mesra rakyat... bersama rakyat... kita bangkitkan kuasa rakyat... sekarang dah ada kuasa sikit berlagak giler pandang org sebelah mata... pigi dah!

cuba tengok muka PIMPIMPIN berlagak kat bawah ni... rasa nak ludah je tengok perangai cam gitu... ini ke pemimpin... pemimpin anugerah mendenyer... memimpin ANU besar bolehlah (tak caya tgk video) ha ha ha.... tu yg Jijah tergila-gila tu sampai tak nak lepas walaupun lelaki dia sapu... pempuan pun dia sapu tak kira cina, india, jawa, siam org putih semua dia sebat...

Sumber kata kau nak lari ke luar negara... tak pa... kau boleh merancang ANwar Brahim... kita semua boleh merancang... Tapi Perancangan Allah itulah perancangan MAHA SEMPURNA... tunggu dan lihat...

Anwar berang




KUCHING 10 April – Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim (gambar) hari ini berang ketika ditanya pemberita mengenai jam tangan Omega yang berhubung kait dengan video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang.

Sama seperti isterinya, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail, Anwar dilihat tidak mampu mengawal emosi pada satu sidang akhbar di sebuah hotel di sini apabila ditanya mengenai jam tangan tersebut.

Beliau sebaliknya menyalahkan media kerana bertanyakan soalan itu yang disifatkannya tidak ada kaitan dengan sidang akhbar yang diadakan.

“Kenapa jam ini ada kaitan dengan sidang akhbar ini? Isteri saya telah menjawab mengenai isu ini. Mengapa saya perlu jawab, nanti anda akan tanya pula sama ada saya mengunjungi hotel dan hotel mana,’’ katanya.

Menjawab soalan wartawan itu lagi, Anwar berkata, beliau tahu soalan itu bertujuan untuk membantu Utusan Malaysia melaporkan yang beliau gagal menjawab mengenai isu tersebut.

Anwar pada masa yang sama mendakwa polis masih belum memintanya untuk menyerahkan jam tangan tersebut bagi membantu siasatan berhubung kes video berkenaan.

Kata Anwar, beliau mahu polis untuk menanya dan mengambil sendiri jam tangan itu.

‘‘Anda tanya ada polis minta? Saya beritahu polis tak minta. Biar polis yang menanya. Mengapa saya perlu menjawab mengenai soal ini? Biar polis yang buat,” katanya.


Wan Azizah patut buktikan simpan jam

KUALA LUMPUR 10 April - Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail sepatutnya tampil dengan bukti yang beliau menyimpan jam tangan jenama Omega milik suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ia bagi menjernihkan keadaan ekoran isu video seks yang mengaitkan pemimpin pembangkang itu baru-baru ini.

Sebaliknya, Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, sikap Wan Azizah yang berdolak-dalik mengenai kewujudan jam tangan itu menyebabkan ahli parti dan pengikutnya meragui beliau.

"Saya sendiri hairan dengan sikapnya itu. Beliau sepatutnya membuat tindakan supaya penyokongnya tidak meraguinya.

"Banyak pihak meminta secara baik agar menunjukkan jam tangan itu. Jadi beliau tidak perlu menolak jika jam itu benar-benar ada padanya," katanya.

ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas kenyataan Wan Azizah baru-baru ini pada sidang akhbar yang menyatakan beliau menyimpan jam tangan milik Anwar itu namun mengelak daripada menunjukkannya apabila diminta berbuat demikian oleh wartawan yang hadir.

Trio Datuk T sebelum ini mendakwa jam tangan milik Anwar itu telah diserahkan kepada pihak polis untuk siasatan berhubung isu video seks itu.

Keengganan Wan Azizah menunjukkan jam tangan yang didakwa ada dalam simpanannya itu menimbulkan tanda tanya banyak pihak yang sangsi dengan kenyataan beliau.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.