Saturday, September 25, 2010

PAS KELANTAN LACURKAN NEGERI PADA CINA : CHINESE FREEHOLD


Punyalah taksub kepada DAP sampai negeri pun turut mahu digadaikan, dilacurkan dan dijual pada Kafir Harbi... taksub konon nak berdakwah kepada bukan Islam... yang sudah Islam malahan sebangsa pula dituduh kafir dan dipinggirkan... Inikah caranya berdakwah... makin naik tocang adalah kena pijak-pijak kau.. kini nyata PAS KELANTAN CONFIRM BODOH dan ORANG KELANTAN akan turut CONFIRM BODOH kalau terus biarkan PAS KELANTAN memerintah... fikirkan


Sejak bila ada Chinese Freehold?

Tidak pernah pula kita terdengar atau melihat kenyataan "Chinese Freehold" sebelum ini. Tetapi ianya berlaku semasa pemerintahan Nik Aziz PAS di Kelantan! Kita tentu pernah mendengar "Hak Milik Kekal" atau "Tanah Rizab Orang Melayu" tetapi bukan khas untuk kaum bukan bumiputera.


Apa halnya ni Nik Aziz? Sudah ada akta tanah yang baru di Kelantan ke? Atau Nik Aziz tidak tahu menahu isu ini kerana sudah tidak kompeten dan senile untuk menjadi Menteri Besar?

Atau pun exco-exco PAS Kelantan telah lupa diri dan sanggup meliwat bangsa sendiri dan menggadai tanah orang Melayu?

Petikan dari Pisau sini.

Baca
blogger Empayar Pemuda:

"Apa yang kita ketahui, pemilikan tanah di Kelantan hanya terhad kepada rakyat negeri Kelantan sahaja. Kalau mengikut Enakmen Tanah Kelantan 1938 :

Sila rujuk Enakmen penuh klik sini

Baca juga blog Media Permatang Pauh

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.