Tuesday, September 28, 2010

ANWAR BAPA RASUAH : PEMILIHAN PKR SUBUR DENGAN BUDAYA RASUAH


Sumber : Anwar Pembohong

Politik Wang Subur Dalam Pemilihan PKR

Anwar bapak kepada segala rasuah dan kejahatan telah melihat hasil benih benih beliau tumbuh subur didalam parti yang memperjuangkan kerja liwat beliau.

Lubok atau sarang PKR di Permatang Pauh menjadi pusat kepada segala rasuah politik,Anwar Ibrahim yang menjadi ahli Parlimen di Permatang Pauh benar benar membajai kawasan parlimen ini dengan amalan rasuah politik wang.

Pemilihan diperingkat cabang Permatang Pauh menyaksikan Dr Mansor menang tanpa bertanding. Ini kerana penyandang yang dicalonkan dikenali sebagai Pak Tam telah diarahkan menarik diri daripada bertanding oleh Anwar dengan membuat satu panggilan telefon sahaja. Dr Mansor menang tanpa bertanding.Perkara ini telah mendapat bantahan para penyokong Pak Tam.

Pada masa yang sama Pak Tam telah dirasuah RM8 ribu oleh dua orang yang pro kepada kem Anwar Azmin.Ini sebagai imbuhan kerana Pak Tam akur atas kehendak Anwar menarik diri daripada bertanding.

Blog ini juga difahamkan setiap pencalonan terhadap calon yang bertanding diperingkat tertinggi di akan bayar RM200-RM500 untuk satu undi.Perkiraan sudah dibuat oleh Azmin dan gerembolannya untuk terus mengawal pengundi mereka.

YB Yusmadi kononnya menjadi badan pemantau kepada pemilihan kali ini hanyalah dilihat sebagai tonggol kayu yang tidak mampu berbuat apa apa.Ini kerana segala percaturan politik wang adalah datangnya daripada ketua umum parti Anwar Ibrahim.

Inilah akibatnya apabila sipeliwat dan pembohong yang rosak akhlaknya menjadi peneraju parti.Dari atas hingga kebawah semuanya rosak.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.