Monday, September 27, 2010

EXCO SELANGOR XAVIER MENGGANAS BILA TAHU KALAH



Sumber : The Unspinner

Exco Selangor Xavier merusuh tak boleh terima kekalahan

.... seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor merangkap ADUN Sri Andalas, Xavier Jeyakumar telah hilang tahap kesabarannya dengan menyerang, menendang dan menumbuk calon Ketua Cabang Kota Raja, KS Kotappan dalam dewan …

Aksi ganas dan budaya samseng Xavier telah menyemarakkan lagi bahang kepanasan penyokong kedua dua pihak dan berlakulah pergaduhan sehingga memaksa campurtangan polis untuk menyuraikan keadaan.

Dilaporkan dua orang anak kepada KS Kotappan yang berusia 19 tahun dan 13 tahun juga dibelasah oleh samseng samseng upahan Xavier…! Ini menyebabkan budak berusia 13 tahun itu patah tangan, ketika updates ini dibuat, KS Kotappan dan anaknya itu masih dirawat di Hospital Sri Kota Klang.

Tindakan samseng Xavier yang berang terus menyerang KS Kotappan turut mengakibatkan seorang wanita melayu yang dikenali sebagai ‘Kak Cik’ pengsan. Difahamkan wanita tersebut berada dalam “maximum state of shock” kerana tidak menyangka seorang Ahli Kerajaan Negeri boleh berkelakuan seperti samseng jalanan sanggup mencederakan orang ditempat awam dikhalayak ramai…!

Manakala seorang calon Naib Ketua Cabang Mr Ayasamy yang menyokong KS Kotappan pula cedera teruk dipukul dengan kaki besi kerusi oleh calon Ketua AMK yang menyokong Xavier. Diberitakan Ayasamy cedera parah dan sewaktu dikejarkan hospital badannya berlumuran darah..!

Baca drama Tamil ini sepenuhnya dengan gambar2 di Medan Info Kita sini.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.