Friday, June 9, 2017

DAPAT BANYAK DUIT AMERIKA PEMIMPIN NGO PEMBANGKANG PENGKHIANAT SUDAH MENGANJING JADI AGEN CIA


Cynthia Gabriel memang haramjadah, dia adalah Pengarah Centre To Combat Corruption and Cronisym (C4) yang secara jelas dan terbuka merupakan sebuah NGO totok pro pembangang ehhh pembangkang yang ditaja oleh National Endownment For Democrasy (NED) yang berpengkalan di Amerika Syarikat.

Pada tahun 2015, C4 mendapat geran dari NED sebanyak USD35,000, manakala pada 2016 meningkat pula kepada USD50,000. Kedua-dua ini jika ditukarkan kepada Ringgit Malaysia adalah berjumlah RM362,783.39.

Tahun 2017 berapa pula NED akan berikan pada C4 untuk melawan korupsi dan kronisme? Tiada pula dinyatakan di laman sesawang NED. Patutlah pembangkang begitu istiqamah menentang pengujudan akta sumber dana pilihanraya.

Bertuah betul dapat duit banyak dari Amerika... dia punya jilat jubor Amerika sampai secara terbuka kata bersedia dipanggil agen CIA tu!!!

Nak Malaysia jadi macam Syiria??? Iraq??? Libya??? runtuh kerajaan dan rosak punah segalanya kerana tangan GHAIB CIA dan AMERIKA yang menaja pembangkang di negara tersebut dengan mencetuskan ARAB SPRING!!!! Sebab DUIT BANYAK sanggup jadi pengkhianat...

PDRM wajar siasat pemimpin, talibarut dan NGO ini keseluruhannya

ANDA FIKIR LAH SENDIRI!!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.