Wednesday, February 4, 2015

CINA BODOH SUKA HARGA BARANG NAIK MAHAL SENGAJA JADI BABI TONYOK NAK SALAHKAN JUGA KERAJAAN

Bodoh Babi punya MCA dan DAP apakah perjuangan menuntut turunnya harga barangan adalah RASIS??? Cina pukimak lagi rasis jual barang pada kaum dia bagi diskaun kaw-kaw... bagi gaji kaw-kaw pada pekerja kaum dia walau bangang bodoh dan dungu banding lain... naik pangkat kaw-kaw bg peluang pada kaum dia... ambil keje pun kaw-kaw pd kaum dia... pembekalan dan kong]trak swasta pun kaw-kaw bg kaum dia... nak keje kena buka tudung... kaw-kaw punya rasis...

Sebut sahaja bab nak pertahan hak melau islam dan raja-raja yg termaktub dalam perlembagaan dikatakan rasis... haram jadah lahanat apa ni??? Ini bila tuntut peniaga dan pembekal turunkan harga yg kebetulan di MANOPOLI kaum cina juga nak dikatakan RASIS... itu lah makan babi banyak sangat dah jadi bodoh... Paling BODOH bila setuju dan siap pertahankan kan peniaga naikkan barang... Bangang bin Bahalol betul...

Pakatan Rakyat cukup pukimak bila minyak naik dan peniaga ambil kesempatan naikkan harga barang melambung... TERUS salahkan kerajaan kaw-kaw demi politik... kenapa tak salahkan peniaga yang sebenarnya ambil kesempatan wal hal kenaikan minyak tu tak effect sgt pun kos mereka...

Sekarang bila minyak jatuh harga... kenapa Pakatan Rakyat tak balun peniaga dan suruh mereka turunkan harga barang... sebaliknya bila Ismail Sabri tegur perkara ini... Pembangkang bantai balik menteri dan sokong pula peniaga lintah darat si celaka yang suka-suka naikkan harga barangan... BODOH, BANGANG, LEMBU atau PUKIMAK pembangkang ni???

Kepada RAKYAT nak tanya... seksa dan sakit tak kita bila harga barang makin naik sekarang ini??? JAWAB??? ke korang suka harga barang makin naik demi nak jilat lintah dan pencekik darah peniaga dan pemborong cina babi ni??? Nak sokong Pakatan Rakyat ke yang sokong harga barang naik dengan mempertahan peniaga lintah darat kaum cina??? Ke korang nak juga jilat jubo kunyit cina kapiak...

JADI BERSATULAH... BOIKOT KEDAI YANG MAHAL DAN SOKONG KEMPEN TURUNKAN HARGA... CARI YANG SOHEH HALALAN TOYYIBAN...

BACA ARTIKEL BERKAITAN KLIK DI SINI

3 comments:

gabenor johor said...

Cara yang paling berkesan waktu ini adalah dengan cara menolak pemberian limau CNY bangsa cina kpd kita dan jangan meminta limau CNY dgn mereka..mereka memberi limau CNY kpd kita dgn mengatakan kita akn mendapat ONG tetapi tahu tak kita dari rasa limau tersebutlah kita tahu hati budi mereka..limau yg diberi adakalanya manis, masam, payau dan busuk..maka begitulah hati mereka kpd kita..limau yg diberi juga kita x tahu entah berapa lama disimpan dlm bilik sejuk dan kita pun x tahu kualiti limau tersebut..setiap kali perayaan kita iaitu Hari Raya kita sering menjamu mereka dgn makanan yg hebat serta mewah tetapi bila CNY mereka hanya beri limau, air kotak, air tin,asam kecut dan entah apa2 lg..sekali lagi saya berseru JOM BOIKOT LIMAU CNY..wassalam

Anonymous said...

SOLIDARITI untuk Datuk Seri Ismail Sabri.
arjuna waspada
changkat lobak.

Anonymous said...

lancau cina

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.