Thursday, May 4, 2017

PROPAGANDA BODOH DAP - PENANG TAK PERNAH CATU AIR SEBAB JAGA KAWASAN TADAHAN DAN HUTAN

Kalau percaya propaganda bodoh DAP kapiak ni bangang lah anda jawabnya kerana lebih 80 peratus daripada air mentah yang dibekalkan untuk seluruh Pulau Pinang dipam dari Sungai Muda, Kedah untuk keperluan air bersih. Realitinya gondol dah Penang tu rakus di tarah DAP Kapiak nak sembang konon hebat tiada catuan sebab hebat urus kawasan tadahan dan hutan simpan KONON... vavi kapiak khhakkk thuuii!!!!!!

Kawasan tadahan di pulau pinang hanya boleh tampung 15% keperluan air ja tau tak??? Kalau vavi DAP ni hebat sangat apa kata hentikan bekalan air dari kedah... try hidup dengan kawasan tadahan air penang sendiri... mau busuk berbau najis satu pulau pinang dengan bau peluh dan taik tak cebok vavi DAP yang bersepah di penang tu hahahaha....

Lagi satu RAKYAT PENANG tau ka yang korang kena aniaya kaw kaw pasal air ni... dalam 9 tahun terdapat 4 kali kenaikan surcaj air atau kenaikan lebih 100% hahahaha... tahniah undi lah lagi DAP vavi kafirharbi laknatullah rasis cauvanis ni... hahaha!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.