Tuesday, May 30, 2017

ZURAIDA PKR BERKERETA AP DAN BARANG MEWAHSEBAB DIA AHLI PARLIMEN BODOH KALAU TAK GUNA MACAM RAFIZI PUNDAN


Saya sebagai ahli Parlimen diberi peruntukan AP atas nama saya, jadi bodoh saya kalau ada AP, tidak digunakan kemudahan itu. Sebelum terlibat dalam politik pun saya sudah bawa kereta berkualiti. Dalam kehidupan, saya sentiasa utamakan barangan tahan lama.


Ini kenyataan Mak Lampir yang dipetik oleh Free Malaysia Today (FMT), baca di sini,
 
TAHNIAH LAH WARGA AMPANG!!! AHLI PARLIMEN ANDA BIJAK GUNA AP... CUMA KEMEWAHAN TU DARI DUIT MANA DATANGNYA??? SOTONG PONDAN LAPIJI PUN MARAH SAMPAI RESPON SARKASTIK TWEET... ANDA TAKKAN SUKA PULAK!!!!
 
TAK APA NANTI SPRM SIASAT!!!  ADA REJEKI BOLEH DISKUS DALAM PENJARA NANTI DENGAN ADAM ROSLI... DISNEYLAND AMPANG SUDAH ADA.... KINI BOLEH SAMA-SAMA BOLEH BANGUNKAN LEGOLAND AMPANG PULA!!!!




Ahli Parlimen (MP) Pandan, Rafizi Ramli yang dipanggil 'sotong' oleh netizan di media sosial ternyata marah dan kecewa dengan MP Ampang, Zuraidah Zakaria yang turut dipanggil 'Mak Lampir' oleh netizen hari ini. Rafizi Ramli hari ini mengeluarkan posting di laman sosial Twitter yang berbunyi,
Saya adalah antara Ahli Parlimen yang bodoh kerana tak pakai AP. Sekian dimaklumkan.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.