Friday, May 12, 2017

PRESIDEN AMERIKA DONALD TRUMP BERGURU DENGAN DIKTATOR MAHATHIR PECAT SAPA TAK IKUT CAKAP



Donald Trump telah memecat Pengarah Biro Siasatan Persekutuan (FBI) Amerika Syarikat, James Comey. Dipercayai Trump tidak selesa dengan siasatan FBI tentang hubungannya dengan Rusia yang disyaki mengintip dan campurtangan proses pilihanraya Presiden Amerika. 

Serupa dengan ahli politik Malaysia yang amalkan halalaan untuk ku, harami untuk mu, begitu juga amalan ahli politik Amerika.
Halal untuk Trump mendapat untung politik dari pendedahan saat terakhir Comey mengenai skandal e-mel Hillary Clinton. Haram untuk Comey siasat salahlaku Trump pula maka KENA PECAT.


TERINGAT perangai Mahazalim aka Abah boboi mukeriz manja sepanjang dia memerintah... sapa tak ikut cakap confirm kena KICK... mungkin donald trump sudah berguru dengan mahalupa dan mengambil strategi sama dalam pentadbiran amerika!!! Hebat mahazalim sampai amerika dia jadi ikutan dan idola... bravo!!!


http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.my/2017/05/anina-akan-saman-donald-trump.html#more

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.