Tuesday, May 23, 2017

MB SELANGOR AZMIN KECUT TELOR TAKUT PADA BUDIMAN TAK JEMPUT LAWATAN DYMM SULTAN SELANGOR KE SEKINCHAN

Ahli parlimen tidak dijemput hadir ketika DYMM Sultan turun melawat kawasan merupakan sesuatu yang pelik dan bersifat sabotaj. Mungkin ice cream Azmin MB Selangor kecut sebab takut akan bahang aura BUDIman hingga menyisihkan untuk mengelakkan YB MP Sungai Besar dari bertemu DYMM Sultan Selangor semasa lawatan  ke Sekinchan.

Namun atas rasa kasih dan menjunjung tinggi kesudian DYMM tuanku mencemar duli melawat Sekinchan BUDI-MAN turun juga bagi menyambut dan meraikan tuanku...

Azmin kalau pun lokek sangat tak nak bagi kongsi Ice Cream tak perlulah sabotaj sampai macam tu sekali... boleh apa makan sama-sama... jangan la makan Ice Cream dalam toilet sorang2 ja hahahahaha.....

Budiman Mohd Zohdi, menulis di laman sosial Facebook beliau:
Daulat Tuanku.
1. Walau pun saya tidak dijemput oleh Kerajaan Negeri Selangor atas kehadiran Tuanku ke Sekinchan, Parlimen Sungai Besar, patik tetap menjunjung kasih hadir meraikan kehadiran Tuanku.
2. Saya pohon maaf kepada pegawai-pegawai Kerajaan Negeri, jika mereka rasa bersalah dan kehadiran saya mengganggu kelancaran protokol majlis.
3. Mewakili rakyat Parlimen Sungai Besar. Patik rasa sangat gembira, kehadiran Tuanku dan Tengku Permaisuri ke bumi Sekinchan telah menambah rasa kasih dan sayang rakyat kepada Duli Tuanku.
Rakyat dan Raja berpisah tiada.
Daulat Tuanku.
Insya-Allah Tuanku akan hadir lagi ke Parlimen Sungai Besar pada bulan Ramadhan nanti.
Beliau juga turut memuat naik beberapa keping gambar bersama Tuanku Sultan Selangor yang kelihatan mesra dengan beliau.




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.