Wednesday, April 12, 2017

RAFIZI SOTONG BAKAL WAKILI MALAYSIA KE PERTANDINGAN THE STUPIDEST PERSON IN THE WORLD (TSPW)

Rafizi Sotong dijangka akan mengikut jejak Harith Iskander mewakili Malaysia dan berjaya menjadi juara pertandingan The Funniest Person In The World (TFPW) di Levi, Finland namun kali ini Rafizi Pondan akan menyertai pertandingan The Stupidest Person In The World (TSPW). Penganjur, Tarikh, Masa dan Tempat dirahsiakan bagi menonjolkan KEBODOHAN MAKSIMUM peserta nanti... hahahaha...

Bukan rahsia lagi kehebatan Rafizi Sotong Pondan apabila terpampang di seluruh antero malaya akan tahap KEBODOHAN yang amat tinggi dimiliki beliau... berpendidikan, berjawatan tinggi dan diangkat sebagai ahli parlimen ternyata bukan halangan untuk menjadi BODOH... Disebabkan itu memang amat layak sekali beliau mewakili Malaysia bagi memajukan karear KEBODOHAN beliau dipentas antarabangsa...

Lihat betapa BODOHNYA Rafizi Sootong PUNDAN ini...

1. Rafizi Ramli hebat BODOH apabila mendedahkan skandal National Feedlot Corporation (NFC), namun akhirnya beliau telah disaman dan terpaksa membayar gantirugi RM300,000.

2. Rafizi Ramli hebat BODOH mendedahkan pembelian cincin DS Rosmah Mansor berjumlah RM24 juta dan akhirnya apabila perbicaraan di Mahkamah, beliau mengakui, "Saya hanya bergurau".



3. Rafizi Ramli hebat BODOH campur BANGANG menuduh kapal selam Scorpene tidak boleh menyelam. Akhirnya pihak Tentera Laut Di Raja Malaysia (TLDM) telah membawa Setiausaha Agong DAP, Lim Guan Eng untuk menyelam dengan kapal berkenaan.



4. Rafizi sengaja BODOH mendedahkan salah laku TS Khalid Ibrahim dengan fitnah 91 muka surat sepanjang menjadi Menteri Besar Selangor. Akhirnya tersungkur di mahkamah dan dipaksa memohon maaf secara terbuka kepada Mantan Menteri Besar Selangor berkenaan.

5. Rafizi sengaja BODOH mendedahkan kekayaan anak-anak Tun Dr Mahathir di dalam ceramah politiknya. Akhirnya sujud di kaki Tun Dr Mahathir dan mengaku idola beliau sejak kecil... muahh muuaahhh luv ur pungkok mamak karala hahahaha...


6. RAFIZI pernah MEMBODOH apabila mendedahkan kes pembalakan di Kelantan dan akan mendedahkan bukti-bukti kepada Umum. Menteri Besar Kelantanpun sudah bertukar namun bukti Rafizi Ramli sehingga sekarang tidak nampak bayang.

7. Rafizi dengan BODOH mengugut hendak mendedahkan rasuah perempuan dan wang dalam kerajaan Selangor. Namun sehingga ke hari ini tiada bayangan bukti diserahkan kepada SPRM.
8. Rafizi BODOH PIANG memfitnah konon tabung haji tak ada duit rugi dan menggalakkan orang keluarkan simpanan tabung haji hingga hilang giliran untuk menunaikan haji ke mekah... bila siasatan dibuat terbukti segalanya bohong, tipu dan fitnah... itulah percaya lagi rafizi bodoh... hilang giliran haji rugi dividen... tapi rafizi kekal biasa buat BODOH!!! nak percaya lahanat ni lagi ka...
20161102-rafizi-tabung-haji
9. Terkini, Rafizi Ramli menyerlahkan KEBODOHAN bila berhasrat hendak mendedahkan orang yang rapat dengan PAS telah menerima dana 1MDB daripada DS Najib Razak. Tidak sampai 24 jam beliau sudah menukar kenyataan bahawa bukan orang yang rapat dengan PAS sebaliknya mantan pemimpin kanan PAS pula. Beliau berjanji akan menyambut cabaran PAS untuk mendedahkan siapa penerima dana 1MDB berkenaan dalam minggu ini. Anda percaya? 

Kesimpulannya, Yang Berhormat Rafizi Ramli hendak menjadi seorang Ahli Parlimen atau badut sarkas? sama-sama kita doakan agar Rafizi Pondan berjaya menyertai pertandingan The Stupidest Person In The World (TSPW)... menjadi johan agar rafizi bodoh sotong pondan diangkat dan ditabalkan sebagai MAHARAJA BODOH MEGA peringkat galaksi hahahaha!!!

Tengok mulut rafizi sotong PUNDAN ni penuh nanah dan najis berbau longkang sebab banyak sangat fitnah, spin bohong dan menipu...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.