Monday, April 3, 2017

LEPAS LIM GUAN ENG SKANDAL BANGLO MURAH RASUAH KINI TERESA KOK DISERBU SPRM SALAH GUNA WANG KEBAJIKAN SELANGOR

Selepas skandal rasuah banglo diskaun tak ada kolam renang ketua menteri pulau pinang DAP lim guan eng kini tiba pula giliran skandal songlap duit kebajikan rakyat selangor yang digunakan bagi tujuan pilitik diluar negeri selangor oleh teresa kok ahli parlimen DAP. Bersihlah sangat kan pembangkang... 

tak apa tunggu kejap ja lagi terkangkang lah segala skandal, rasuah, penyelewengan, kronisme, nepotisme dan salah guna kuasa pembangkang ni.... tungguuuu!!!!


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini menyerbu pejabat Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok, berdekatan Kuchai Lama di sini. Difahamkan, mereka tiba kira-kira jam 11.00 pagi. Tindakan itu dipercayai susulan laporan dibuat Pengerusi Pengerusi Gabungan NGO Malaysia, DS Jamal Md Yunos, berhubung dakwaan penyelewengan dana Yayasan Anak Selangor (YAWAS).
 
YAWAS sekiranya diedarkan dalam Parlimen Seputeh maknanya sudah berlaku salah guna kuasa dan penyelewengan wang kerajaan negeri Selangor.

Jika benar kenyataan Teresa Kok bahawa Pusat Khidmat Parlimen Seputeh beliau menyalurkan dana YAWAS, ia sudah mengesah salah guna kuasa walaupun wang sampai kepada penduduk di sana. Kali terakhir duperiksa kawasan Seputeh di bawah Wilayah Persekutuan.

Untuk mengelak 'kemaluan', Teresa Kok dalam Sidang Medianya menyifatkan tindakan SPRM berkenaan sebagai 'lawatan' dan bukan 'serbuan'. Kenyataan tersebut bukanlah merupakan asing bagi kita. Sewaktu kediaman Lim Guan Eng diserbu SPRM, peguam beliau, Gobind Singh Deo juga menyifatkan tindakan SPRM berkenaan sebagai 'lawatan' dan bukan 'serbuan'. Apa-apalah DAP.
 
Cuba kalau pemimpin UMN-BN pastinya menyalak meraung dan bersembur mulut menjaja cerita yang di tokok tambah siap tambah spin fitnah dan pembohongan lagi...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.