Monday, March 23, 2015

SPAD BODOH SUKA HATI UMUM KENAIKAN TAMBANG BUAT KERAJAAN SUSAH RAKYAT SENGSARA DAN PEMANDU TEKSI BERANG




SPAD ni benar bodoh buta dan tuli kot bila umum kenaikan tambang perkhdimatan awam bermula 1 April ini. Apa SPAD tak sedar bahawa 1 April tu GST nak mula dilaksanakan malah ada 1001 perkara yang kerajaan sedang hadapi bahana GST termasuk peniaga dan kartel licik yang merancang menaikkan harga konon sebab GST padahal tak memberi kesan kos pun GST ni pada mereka... Rakyat sedang dihimpit bebanan kerna kezaliman peniaga... SPAD tetiba nak naikkan tambang pula pada masa yang sama...

SPAD ni berniat sengaja nak SABOTAJ dan menyusahkan lagi kerajaan ke??? 
Peliwat wussup dari penjara Kajang ke suruh hijack 1 April bagi tambah marah rakyat pada kerajaan???

Elok SPAD di bubarkan dan fungsinya diletakkan semula dibawah kementerian pengangkutan... banyak-banyak organisasi buat apa kalau pentadbiran dan keputusan caca marba... jadi bahan lawak jenaka dan modal pembangkang je semua ni...

RAKYAT MARAH DAN MAKIN MENYALAHKAN KERAJAAN KERANA RASA TERTINDAS DENGAN SEGALA KENAIKAN TERUTAMA BARANG KUNUNNYA SEBAB GST DAN TERKINI OLEH SPAD KENAIKAN TAMBANG PENGANGKUTAN  AWAM PULA...
Keratan Utusan Malaysia semalam.
Rakyat Kata "Sudahlah GST, pulak tu berjanji harga barang makin turun. Tapi nampaknya hanya omongan kosong semata. Ni tambang pengangkutan awam pulak yang naik. Bukan sedikit tapi di antara kadar 20%-67%."
 
SPAD BUAT PEMANDU TEKSI MARAH
 
 DEMONSTRASI AMANSebahagian daripada ahli Persatuan Pemandu-pemandu
 “Siapa yang akan bayar ganti rugi kepada pemandu teksi yang telah menukar meter? Saya mengharapkan SPAD dan persatuan teksi dapat mengadakan satu mesyuarat untuk berbincang tentang masalah ini di samping memberi penjelasan yang sepatutnya,”

SPAD SYOK SENDIRI MAIN BELASAH UMUM KENAIKAN TANPA BINCANG DENGAN KEMENTERIAN



Timbalan Menteri Pengangkutan, Datuk Ab. Aziz Kaprawi berkata pihaknya memandang serius mengenai perkara tersebut memandangkan kenaikan berkenaan adalah sangat tinggi iaitu sebanyak 20 hingga 67 peratus.

Menurutnya, SPAD sepatutnya mengadakan perbincangan bersama dengan Kementerian Pengangkutan, dan  Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) bagi membolehkan satu keputusan terbaik dapat dicapai.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.