Tuesday, March 17, 2015

ROYAL MY FOOT APAKAH TONY PIG PUA MAKSUDKAN "ROYAL" ITU SULTAN DAN RAJA-RAJA MELAYU



Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar memaklumkan Polis Di Raja Malaysia (PDRM) akan memanggil Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua, untuk memberi penjelasan apakah maksud beliau menulis "Royal my foot" yang beliau tulis di dalam laman sosial Twitternya. Menurut TS Khalid juga melalui laman sosial Twitter, "PDRM akan panggil YB ini menjelaskan apa maksud beliau dengan 'Royal my foot'. Adakah ditujukan kepada Raja-Raja Melayu?"
 
SEPERTI BABI-BABI LAIN... biasalah duduk depan komputer dan sembang kat belakang berani lah berdegar-degar... bila kena panggil untuk buat statement REKA macam-macam alasan, cerita kisah sedih, buat-buat lupa pernah tulis or cakap dan putar belit fakta demi nak lepaskan diri... kalau dah BABI tu tetap babi jugak... menyondol membuta tuli je kerja nya... dasar banjingan babi...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.