Wednesday, March 18, 2015

DEYYY SILVARRAAJH LETAK JAWATAN KETUA PEMUDA MIC BERAMBUS JOIN PKR LA BODOH UNDANG-UNDANG SOKONG NURUL IZZAH DAN ANWAR

Ketua Pemuda MIC, Sivarraajh Chandran melepaskan rasa marahnya terhadap penahanan Nurul Izzah yang ditahan pihak polis petang semalam dengan menulis kenyataan rasminya dilaman sosial dan mempersoalkan tindakan pihak berkuasa keatas anak sulung Anwar Ibrahim.


Kalau nak jadi hero tamil dan tunjuk hebat mau takle itu janda baik lu letak jawatan ketua pemuda MIC dan pegawai khas MB perak SERTA MERTA... kemudian lu boleh join PKR... masa tu lu bebas mau sokong dan bela itu janda ka.. mau jilat itu peliwat ka... lu punya suka...

Lu nampak BODOH serupa lembu la tak tahu undang-undang... patut la pemuda MIC lembab malas dan berpecah... suka gaduh mahu jawatan saja... kerja satu haram pun tak buat... senag cerita lu bodoh la Sivarraajh... poorahhh!!!!


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.