Tuesday, March 24, 2015

PRESIDEN MCA KENCING BN DAN DS NAJIB ADA 1 JUTA AHLI YANG TAK AKAN UNDI BN PUN


Presiden MCA semasa berucap dalam sambutan ulang tahunnya yang ke-66 MCA dengan penuh bangga mendakwa mempunyai SATU JUTA anggota parti... NAMPAK MCAM BANYAK namun terbukti dari satu juta ahi sebanyak 900,000 ribu ahli MCA ini mengundi DAP dan pembangkang dalam pilihanraya lepas... jadi apa sumbangan dan makna kewujudan MCA bersama Barisan Nasional???

Dial_M_Blog
TIDAK MUSTAHIL 900,000 orang ahli MCA itu bertekad untuk (menyalah) gunakan dana, prasarana dan tenaga kerja BN untuk memenangkan DAP nanti.

Dah lah undi para ahli MCA diserah kepada DAP dan media milik MCA asyik mempromosi evangelista DAP tapi pemimpin MCA masih ada hati nak tipu Umno dan sekutu-sekutu BN yang lain.

BAWAH:
Rencana J-Star baru-baru ini (9 Mac 2015) yang mengangkat Puan Speaker sebagai politikus contoh atau role model bagi wanita muda serta menggalakkan supaya dilahirkan lebih ramai lagi Hannah-Hannah Yeoh. Seorang Hannah Yeoh tidak mencukupi, pada hemat kolumnis suratkhabar tersebut.
Klik untuk besarkan

one hannah not enough Star

The J-Star is the DAP ‘mouthpiece’, kot?

Begitu ghairah sekali The J-Star mempromosi kata-kata mutiara Hannah Yeoh. Tiap-tiap hari ada sahaja berita tentang Hannah Yeoh yang disiarkan akhbar MCA itu.
14 Mac 2015: ” … state assembly speaker Hannah Yeoh said. The coming sitting …”
13 Mac 2015: “Subang Jaya assemblyman Hannah Yeoh said under the scheme, the state would provide  …”

Kalau saban hari hanya politikus DAP yang dijulang media MCA, bagaimana boleh pula parti Cina BN itu kembali meraih populariti di kalangan kaum Tionghua apatah lagi masyarakat-masyarakat lain?

MCA 66
 

MCA mendakwa ia akan berjaya “menyatupadukan masyarakat Cina” kelak (lihat lain rentang/skrin atas – “MCA will set up its mind, is to unite the Chinese community”).

Cukup-cukup si MCA ni dengan tipu daya dan kelentongnya.

Mana dia bedah siasat (postmortem) keputusan PRU13? Tolong bagi satu penjelasan kenapa boleh terjadinya tsunami.

Tiada alasan yang boleh diterima akal kecuali rumusan bahawa petualang MCA adalah duri dalam daging yang menusuk dan menikam tubuh BN.

PartiBiawak
Hannah, Elizabeth and Lee Hwa Beng, the MCA former 3-term Adun for Subang Jaya


ATAS: Lee Hwa Beng, bekas Adun MCA Subang Jaya selama tiga penggal, bergambar dengan rakan-rakan evangelistanya Hannah Yeoh dan Elizabeth Wong, dan juga bersama Lim Kit Siang

Lagak Datuk Lee Hwa Beng hari ini adalah “lebih DAP dari DAP”.

Jikapun MCA mampu mempertahankan kerusi “7-Eleven” mereka yang sedia ada, namun takut-takut MCA akan berpaling tadah sekiranya timbul keadaan ‘Parlimen tergantung’.

Berdasarkan perilaku MCA dewasa ini, “perpaduan Cina” yang dimaksudkan sebenarnya lebih mirip kepada persekongkolan dengan DAP.

- MCA SAHIH KINI MENGKHIANATI BARISAN NASIONAL

- KAUM CINA SAH MENIPU KONON MENYOKONG BN 

- DAP AKAN DI DOKONG SEPENUHNYA KAUM CINA 

- KAUM CINA HANYA MEMPERGUNA BN DAN KERAJAAN MENRUSI MCA UNTUK MENDAPAT KEMUDAHAN DAN BANTUAN NAMUN TETAP AKAN MENYOKONG DAP

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.