Friday, April 19, 2013

UMNO JAHAT DAN KEJI KANTOI FITNAH INI BUKTI GAMBAR SEBENAR MUSTAFA ALI DI SUPERIMPOSE DALAM VIDEO SEKS

Gambar sebenar Mustafa Ali dalam video seks telah dibongkarkan dengan jayanya oleh CYBER TROOPERS pembangkang... dalam gambar sebenar rupanya Tuan Haji Mustafa Ali sedang keringkan spander BESAR milik beliau atas kuali besar sebab basah...

Salah kah perbuatan ini??? cuba tanya dalam hati... fikir... apasalahnya keringkan spender besar... durjana sungguh UMNO kaitkan dengan video seks... 

kesimpulannya ialah  UMNO sememangnya JAHAT dan KEJI sebab apa sahaja perkara keji, buruk dan salah dilakukan Pembangkang yang tiba-tiba terbongkar TETAP adalah salah UMNO... tak payah takut buat kerja JAHAT sebab mudah sahaja bila TERKANTOI cepat-cepat tuding jari semua tu SALAH UMNO...  ye yehhh!!!

1 comment:

Anonymous said...

Muahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...jenaka hari jumaat.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.