Wednesday, April 24, 2013

GILA! CERAMAH BN DI NIBONG TEBAL DI BOM!!! SEORANG PARAH!!!


Bangsat! kalau kemaruk sangat nak berperang daftar nama dan pergi jihad di Palestin naik Jet Peribadi Anwar BOLEH HANTAR!!! sampai sana ISRAEL boleh bagi masuk senang je ke GAZA dan TEBING BARAT sebab Anwar kan menyokong keselamatan ISRAEL sure ISRAEL boleh bantu dan percaya pada korang... 

Tahulah ada ahli yang berpengalaman jihad di AFGANISTAN, SYIRIA, IRAQ, IRAN... tapi jangan buat kekacauan dan keganasan di MALAYSIA.
Terserlah SIFAT MILITAN, PENGGANAS, RADIKAL dan TAKSUB mereka yang terlibat... 

Pikir panjang... Kenapa Nak beri undi untuk Pakatan Rakyat memerintah???? Gila Ke Apa!!! 
CONFIRM KAMI TOLAK PAKATAN RAKYAT - PKR PAS DAP

Seorang petugas keselamatan cedera di kaki kanan akibat terkena bahan letupan ketika majlis ceramah perdana anjuran Barisan Nasional (BN) berlangsung di pekarangan Bilik Gerakan BN Nibong Tebal di sini malam tadi.
Timbalan Ketua Polis negeri Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata mangsa berusia 30-an itu dikejar ke Hospital Sungai Bakap untuk rawatan lanjut dan keadaannya dilapor stabil.
Beliau berkata polis sedang menyiasat punca sebenar kejadian yang berlaku pada 10.15 malam itu, dan tidak menolak kemungkinan ia perbuatan khianat.

"Kita telah arahkan Unit Bom dan Forensik untuk menyiasat jenis letupan yang digunakan," katanya kepada pemberita di lokasi kejadian.
Abdul Rahim berkata hasil siasatan akan dimaklum secara terperinci pada satu sidang akhbar secepat mungkin.
Terdahulu, majlis yang dihadiri 3,000 orang itu menjadi kecoh apabila orang ramai bertempiaran lari selepas terkejut mendengar satu letupan kuat pada jarak kira-kira 10 meter dari bahagian belakang pentas ucapan.
Ketika kejadian, Pengerusi Gerakan Pulau Pinang Datuk Dr Teng Hock Nan sedang menyampaikan ceramah.

3 comments:

PERJUANG MERBOK said...

DAH MULA MAIN BOM2 PULAK...CUKUP PRU13 NI..NANTI BALASAN KAU PR....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Idealis Malaysia said...

mohon maaf artikel telah dikemaskini semula... tiada confirmation dan maklumat sah punca dan dalang kejadian lagi.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.