Monday, April 22, 2013

PRU 13CALON DAP BABI GEMUK BANGSAT CINA PERSENDAKAN KALIMAH ALLAH ATAS PENTAS CERAMAH



Pemimpin DAP Selangor, Ng Swee Lin pula dilihat seolah-olah mempermainkan kalimah suci Allah selepas mengucapkan 'Alhamdulillah', 'masya-Allah' dan 'insya-Allah'.

Lebih malang penghinaan itu dibuat dalam majlis PAS. Di atas pentas PAS. Inilah satu contoh DAP mempergunakan pentas PAS untuk mempersendakan kalimah Allah dan kemudian PAS tidak berbuat apa apa pun. Takut.

Dalam Majlis Ceramah Menuju Ke Putrajaya anjuran Pas di Lembah Pantai, di sini malam ini, Swee Lin memulakan ucapannya dengan kalimah Alhamdulillah kononnya 'bersyukur' diberi peluang berucap.

Sejurus menyebut kalimah itu, beliau menerima sorakan kuat hadirin yang rata-rata terdiri daripada ahli-ahli PAS. Di mana letaknya keberanian orang orang PAS untuk menegur Ng Suee Lim? Mereka lebih takut pada DAP berbanding menjaga kesucian kalimah Allah SWT.

Selepas itu, semasa mengulas berhubung kes liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, beliau menyebut pula kalimah 'masya-Allah'. Ini satu perbuatan mempersendakan. Biadap DAP.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.