Tuesday, April 2, 2013

BOB "BODOH" LOKMAN PRODUK SESAT DAN JAHIL TERBAIK KELUARAN PAS

Tahniah dan syabas diucapkan kepada PAS kerana berjaya MENGISLAMKAN Bob "BODOH" Lokman yang rupanya selama ini seorang KAFIR dan MUNAFIKUN yg mengaku ISLAM.

Bob "BODOH" Lokman dilihat sebagai produk terbaik keluaran PAS hinggakan setiap tutur kata BAGHAL ni penuh dengan KESESATAN, KEJAHILAN dan PEMESONGAN berbanding ajaran ISLAM yang sebenar.... 

Hebat IMPAKNYA kini seluruh kepimpinan, ahli dan penyokong PAS memikul dan mendapat saham DOSA atas setiap kesesatan yang di bawa produk mereka ini... Tahniah PAS! Bob "BODOH" Lokman produk yang menjamin PAS selangkah lagi lebih hampir ke NERAKA...




Kenyataan Bob "BODOH" Lokman dalam Wacana Sinar Siri ke-18 berjudul “Artis Masuk Politik: Kredibiliti atau Pancing Undi” yang bertempat di Syarikat Karangkraf, Shah Alam 

1. Bob Lokman yang juga ahli parti PAS hari ini menggemparkan khalayak apabila mengakui bahawa beliau hanya menjadi Islam selepas masuk Pas.
2. “Untuk masuk Islam, saya perlu masuk politik. Ini tanggungjawab sebab saya perlu untuk bersama kumpulan untuk sampaikan Islam. 


3. Bulan kedua (selepas masuk pas) saya isytiharkan saya mualaf. Dalam IC atau surat beranak tulis Islam tak semestinya Islam. Selepas tiga tahun ini (masuk pas) baru saya tahu saya Islam.

4. Selain itu, Bob Lokman tutur mengakui bahawa Pas menggunakan dirinya sebagai artis untuk memancing undi dalam pilihan raya akan datang nanti.


CUBA KITA KAJI DAN FIKIR SEDALAMNYA

1. HANYA menjadi Islam selepas masuk Pas - sah SESAT lagiMENYESATKAN


2. “Untuk masuk Islam, saya perlu masuk politik - sangat SESAT dan MEMESONGKAN AKIDAH

3. Bulan kedua (selepas masuk pas) saya isytiharkan saya mualaf & Selepas tiga tahun ini (masuk pas) baru saya tahu saya Islam - apa selama ini Bob"BODOH" Lokman sebenarnya SESAT, JAHIL dan tidak langsung tahu mengucap serta menunaikan rukun iman dan islam... malah baghal ini menyalahkan ibu bapa dia sebab tak didik dia pasal islam

4. Pas menggunakan dirinya sebagai artis untuk memancing undi - Bob "BODOH" Lokman mengaku terang terangan dia hanyalah "ALAT" dan "BONEKA" yang DIBELA pembangkang untuk pancing undi... apa mereka ingat kita BODOH sangat untuk termakan umpan macam ni...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.