Thursday, March 15, 2012

SAIFUDDIN ABDULLAH TAKUT BINI DERHAKA IBUBAPA TAK LAWAT 1O TAHUN

Perkara ini perlu diselidiki dan BN UMNO mesti tambah kreteria calon PRU akan datang iaitu calon mestilah taat, berbakti dan tidak derhaka kepada ibu bapa... kalau betul amat malanglah takut bini hingga sanggup derhaka kepada ibu bapa... dahsyat manusia akhir zaman ni... 

Kita dok lama terfikir kenapa Saifuddin Abdullah sedia menerima tingkah laku kurang ajar bagi mahasiswa datang berdemo ke PWTC dan tanpa diberi mandat, Saifuddin pula menerima tuntutan mahasiswa.

Mahasiswa pula pergi ke tempat orang dan lakukan keganasan dan tarik bendera orang turun.

Barulah kita faham politik baru adalah politik yang tiada kesopanan dan ormat mengehormati. Pasal apa, politik demo di luar negara seperti Amerika dan UK dll, dilakukan dengan penuh hormat akan hartabenda dan keamanan awam.

Berbalik cerita asas, asal usul politik baru berbalik kepada tigkah laku dalam keluarga. perangai yang sama dala keluarga rupanya.

Kita pernah bercerita kisah dari orang Temerloh bahawa Saifuddin tidak kunjungi keluarga dan khususnya kedua orang tua selama 10 tahun. Dia hanya pulang untuk nak mintak maaf dan jaja kedua ibubapa pada pilihanraya umum tahun 20004.

Sekarang di temerloh, cerita yang terbaru dan kami dah confirm, Saifuddin masih tidak kunjung kedua ibu bapanya. Masaalahnya adalah Saifuddin di queen control oleh isterinya yang tidak suka pulang ke kampung.

Paling teruk dan derhaka sekali adalah dia tidak pulang ketika bapanya meninggal dunia.

Kalau kami salah, sila betulkan.

Selain itu, ketika ibuunya sakit, dia masih tidak balik melawat. Kalau salah, sila betulkan.

Perkara ini dah tersebar luas di Temerloh. Setakat ini, politik baru tidak akan bertahan kerana sikap derhaka kepada ibu bapa. Temerloh adalah kawasan putih BN yang sudah dihitamkan oleh sikap Saifuddin dan politik barunya.


Tapi dia degil dan masih ingat, orang suka pada dia. Dia pun dah mula cakap-cakap dengan orang PKR untuk lompat. Lompat-lompatlah juga, tapi nak tandng kawasan mana?

Anwar Ibrahim yang begitu Yahudi itu pun ambil cuti dari penjara untuk ziarah ibu ketika dikebumikan. Mestilah lebih teruk dari Yahudi bagi seorang untuk tidak baik ketika ayah meninggal dunia dan ibu kesakitan.

Sekali lagi, kalau kami salah, sila betulkan dan kami akan betulkan. Cuma ami dah confriim sebelum nak keluarkan ini.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.