Friday, March 23, 2012

KAUNSELING PAGI BUTA USTAZ BADRUL AMIN MUJARAB ISTERI ORANG TAK JADI BERCERAI

Ustaz Badrul Amin TERBAIK! memang mujarab menjalani kaunseling bersama Ustaz Badrul Amin pada jam 3.00 pagi... ini terbukti apabila Izatil Iwani Rashid (Isteri Orang) yang ditangkap khalwat bersama beliau kini menarik balik permohonan cerai hasil berkat dan "rawatan" dalam sesi "kaunseling pagi menyubuh" bersama Ustaz Badrul Amin...

Kepada ahli PAS atau PKR yang ada masalah rumahtangga selepas ini jangan tak bagi isteri masing-masing jumpa Ustaz Badrul Amin pada jam 3.00 pagi ya... hebat, berkesan dan terbukti mujarab! InsyaAllah "rawatan" dalam sesi "kaunseling pagi menyubuh" bersama Ustaz Badrul Amin pasti MEMBANTU ANDA...

Counseling pukul 2 pagi mujarab?


Husin terbaca berita di KLPos sini berkenaan dengan Izatil Iwani Rashid yang ditangkap atas tuduhan khalwat bersama Ustaz Badrul Amin di hotel Swiss Garden Kuantan tempoh hari.

Dia telah menarik balik tuntutan cerai terhadap suaminya. Katanya, “Saya terpaksa tarik balik tuntutan tersebut (permohonan cerai) kerana mahkamah rendah syariah tidak mempunyai kuasa untuk mengendalikan kes fasakh.”

Ye ke?

Husin hanya bersyukor counseling pukul 2 pagi dalam bilek hotel mujarab rupanya. Bakal ramai nanti nak buat counseling sedemikian untuk menyelesaikan msaalah perkahwinan.

Orang-orang Jabatan Ugama kenalah tahu bezakan counselling dengan tangkap basah.

Mungkin yang pakai songkok haji itu counseling dan tidak pakai apa-apa di kepala bukan counseling.

Apahal pun, pastikan yang pakai songkok haji tidak hanya mamakai tuala. 
 
PETIKAN BERITA
 
ROMPIN – Seorang wanita yang sebelum ini dikaitkan dengan satu kes kontroversi di Kuantan, Pahang, akhir bulan lalu yang dikaitkan dengan pemimpin PKR telah bertindak menarik balik permohonan cerai terhadap suaminya di Mahkamah Rendah Syariah Rompin di sini semalam.

Sebaliknya, Izatil Iwani Rashid, 28, yang bertugas sebagai juruteknik di sebuah kolej kemahiran di sini memutuskan akan membuat tuntutan fasakh terhadap suaminya, Fazli Pungut, 32, di Mahkamah Tinggi Syariah Kuantan.

Wanita itu yang hadir ke mahkamah seorang diri membuat tuntutan notis tarik balik tersebut di hadapan Hakim Syarie Abu Kassim Pilus di dalam kamar hakim. Bagaimanapun, semasa ditemui pemberita, Izatil tidak menyatakan alasan tertentu berhubung tindakan menarik balik permohonan cerai tersebut.

“Saya terpaksa tarik balik tuntutan tersebut (permohonan cerai) kerana mahkamah rendah syariah tidak mempunyai kuasa untuk mengendalikan kes fasakh,” katanya ringkas. Dia yang mempunyai seorang anak lelaki berumur lapan tahun hadir ke mahkamah pada pukul 9 pagi, manakala suaminya, Fazli, yang merupakan seorang guru tidak kelihatan.

alt

Sebelum ini Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri di sebuah hotel di Balok pada awal pagi. Beliau ditangkap bersama pasangannya oleh suami kepada wanita tersebut. 

Wanita itu bekerja sebagai juruteknik di sebuah institut kemahiran di negeri ini.
Suami kepada wanita itu kemudiannya menghubungi penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) yang datang ke bilik hotel itu kira-kira pukul 3 pagi.Timbalan Pengarah JAIP, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz yang mengesahkan penangkapan itu berkata, siasatan sedang dijalankan mengikut kesalahan khalwat.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.