Thursday, March 15, 2012

PM NAJIB BAYAR DUIT SENDIRI MB KELANTAN NIK AJIS SAPU DUIT PMBK ORANG MISKIN


Nabi pas makan kek raya pakai dana kerajaan negeri kelantan yang di peruntukan khas untuk rakyat miskin, perbadanan menteri besar kelantan atau pmbk di wujudkan untuk membantu rakyat miskin di kelantan.

Tapi malangnya atas dasar tamak haloba, maka nik ajis telah melantik anak menantunya, arif fahmi sebagai pengerusi perbadanan itu, jadi senang untuk nik ajis soglap duit pmbk dengan menggunakan anak menantunya.



Dan dokumen ini sebagai bukti, penyelewengan manusia yang di angkat sebagai nabi oleh pengikutnya, ini baru kek raya punya dokumen, banyak lagi dokumen penyelewengan nik ajis dan anak menantunya akan di dedahkan menjelang pru nanti.

Bayangkan lah nak beli kek pun nik ajis sanggup pakai dana pmbk yang sepatutnya di salurkan pada orang miskin, apa lagi kalau bab-bab lain, berapa banyak nik ajis dan anak menantunya songlap duit rakyat kelantan, itu sebabnya dari tahun 1990 sampai la sekarang ni kelantan hanya ada sebiji pasaraya tesco dan masalah air di kelantan tak selesa

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.