Thursday, April 22, 2010

TIMBALAN KETUA AMK BUANG POSTER BN-UMNO DI HULU SELANGOR : DITAHAN POLIS

Timbalan Ketua AMK Ditahan Polis, Buang Poster BN.

Timb Ketua Pemuda AMK, Faris Musa bersama 5 petugas parti PKR ditahan pihak polis jam 7.30 petang tadi ketika sibuk menurunkan kain rentang BN.

Dia kini berada dalam tahanan di Balai Polis Bukit Sentosa.

Semasa orang sibuk nak ke masjid berjemaah Maghrib, puak-puak munafiqeen ini sibuk melakukan khianat ke atas hak milik orang lain.

Inilah perangai busuk perut dan mentaliti dibawah paras cerdik pencacai-pencacai PR.

Puak-puak mereka ini sudah mula tergugat dengan sokongan penuh masyarakat Hulu Selangor. Sebab itulah mereka begitu terdesak melakukan taktik gampang mensabotaj bahan kempen BN.

Jelas bahawa jentera PR semakin meroyan ibarat cacing yang kepanasan.

* NOTA :

Kalau Pemimpin PKR dah bersikap dan perangai busuk macam ni layakkah kita naikkan selaku mereka memimpin Kerajaan... peribadi sebegini tak layak dipanggil pemimpin... pemimpin rusuhan, keganasan dan tunjuk perasaan bolehlah... kalau memimpin negara alamat jahanam... gelap masa depan anak cucu kita kelak...

Kepada rakyat dah boleh tengok perangai dan wajah sebenar mereka yang rakus berjuang demi kuasa ini... jangan perjudikan nasib kita... hentikan menyokong pergerakan yang menjahanamkan dan mengkhianati ISLAM, MELAYU dan MALAYSIA...

Fikirkanlah semula... tepuk dada tanya iman...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.