Tuesday, April 20, 2010

PEMIMPIN PAS BANYAK TUHAN : PENING-PENING ISLAM DI PERKUDA HABIS-HABISAN


SUMBER BLOG TOK SELAMPIT

Berapa Banyak Tuhan Fuziah Salleh Ada?

Fuziah Salleh, satu nama yang tidak asing lagi. Mana taknya, orang inilah yang beria-ria mempertahankan Ratu Bogel dan Seks Bebas, Eli Wong sehingga diangkat menjadi Ustazah di dalam ceramah-ceramah PAS. Kali ini, sekali lagi ditugaskan untuk membersihkan nama Penagih Arak Tegar (bekas?), Zaid Ibrahim, calon PRK Hulu Selangor. Di dalam sidang medianya yang disiarkan di Malaysiakini, Pengarah Pilihan Raya PKR ini dilaporkan berkata:
"Kita tidak harus menghukum beliau dalam keadaan sekarang yang sudah berubah. Barisan Nasional (BN) patut malu untuk menggunakan taktik kotor dan bukan bercakap soal peribadi seorang yang sudah berubah. Tuhan mana-mana pun, Tuhan Kristian ke, Tuhan Hindu ke, orang Buddha, Muslim ke...bila seseorang itu sudah bertaubat dan berubah, orang lain tidak ada hak untuk menghukum mereka, Tuhan pun tidak akan menghukum mereka."
Patutlah orang-orang Pakatan Haram begitu keliru dengan penggunaan kalimah Allah dalam Majalah The Herald Weekly. Banyak betul Tuhan si Fuziah Salleh ni kan? Ustazah baru PKR ni macam tahu pulak kerja Tuhan. Siapa yang boleh dihukum dan siapa yang boleh diberi pengampunan. Kalau macam tu, untuk mensucikan dosa selepas ini tak perlu lagi jumpa Nik Aziz lagi. Cukuplah sekadar jumpa Fuziah Salleh!

PENING-PENING : FIKIR LAH SENDIRI YA...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.