Monday, February 26, 2018

PRU14 : LIHAT FAKTA JANJI BERKAITAN TOL DS NAJIB RAZAK & KERAJAAN BN VS PAKATAN RAKYAT KAKI KELENTONG

Rakyat harus nilai dan lihat sendiri BUKTI, FAKTA dan KEBENARAN siapa yang sebenarnya BUAT KERJA, BERKHIDMAT dan BERUSAHA membantu rakyat dan jangan sesekali termakan UCAPAN BERDEGAR-DEGAR, JANJI MANIS dan SPIN FITNAH MENIPU yang di amalkan pakatan rakyat.

BANDINGKAN - Bukti tertunainya janji berkaitan tol oleh kerajaan BN berbanding cakap kosong pembangkang pakatan

BN & KERAJAAN : 11 tol telah dimansuhkan dan lebih raya pan borneo merentas sabah sarawak di bina tanpa TOL... maknanya tanpa menguntungkan kroni, tanpa membebankan rakyat dan pa konsesi yang membebankan


PAKATAN : 
1. Mahathir kata TOL MASIH MURAH - maknanya kalau berkuasa tak akan hapuskan konsesi tol lah gamak nya... marah kroni-kroni dia nanti!!!

2. Lim Guan Eng janji nak hapus tol sungai nyior... sampai sekarang tak hapuskan lagi malah naikkan kadar tol adalah!!!  apa takut kroni marah ka tohkong???

3. Azmin ali MB Selangor berdegar lata nak hapus tol... sekali kerajaan PKR selangor bakal luluskan 3 projek lebuh raya... paling tak malu, mendabik dada konon tol sg rasau dimansuhkan usaha dia kikiki!!! kepala otak dia hahaha lucu !!!! semua tahu itu jasa kerajaan BN & DS Najib... mungkin otak Azmin Ali beku sebab makan ice cream jamban terlebih hahahaha...




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.