Monday, February 26, 2018

DS NAJIB RAZAK ALIEN ANGKASA SEBAB MAKAN QUINOA MAKA WAJAR LETAK JAWATAN

Mungkin itu maksud cina babi kapiak bodoh bahalol dan juga anjing melayu belaan mereka apabila  GALAK melolong, menyalak dan gila meroyan lepas dapat tahu DS Najib Razak amal pemakanan quinoa untuk kesihatan.

Kamon lah semua... takkan lah makan BABI, makan dedak, makan fitnah, makan banglow tak ada kolam renang, makan ice cream dalam jamban, makan hasil kroni lepas 20 tahun memerintah, makan duit terowong bawah tanah, makan karipap lepas liwat dan seumpamanya BOLEH PULA!!!

Ni amal diet makan quinoa untuk kesihatan tak boleh????
APA DS NAJIB NI ALIEN KE sebab makan quinoa dan tak makan nasi???

Kalau macam tu RAMAI LAH ALIEN di MALAYSIA ni sebab ada ja yang amal diet tak makan nasi, makan supplimen ja dan sebagainya... OTAK CETEK, PEMIKIRAN SENGET DAN MINDA LONGKANG betul penjilat pungkok dan pemakan dedak pembangkang ni... samalah dengan pemimpin mereka semua MERENG!!! hahahaha!!!

TOLAK NAJIB SEBAB TAK MAKAN NASI HAHAHAHA.... otak Ahli Parlimenpembangkang ni kena rendam lama letak dalam punkok kut tu BODOH bertingkat-tingkat tahap DEWA!!! hahahaha...


 

SAYA GESA TOLAK PAKATAN RAKYAT SEBAB PEMIMPIN MEREKA MAKAN BABI!!!! AMACAM??? Sama standard kan hahahaha!!!!


Mahathir makan beras tempatan hahaha!!!... LAWAK!
Bukan makan beras MATI ke mahathir oii!!!!
Makan Suplimen sampai berpuluh biji sehari!!!!
Makan sampai KENYANG kroni keluarga kaya raya!!!
Makan sampai pemilikan dalam beratus kompany!!!
Makan baek punya atas jet peribadi dan kapal layar mewah!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.