Wednesday, July 19, 2017

MAHATHIR KEMBANG MENGAKU DIA ANJING UTAMA NO 1 CUMA JADI ANJING ANWAR ATAU DAP KAH?

“Saya adalah salah seorang pemimpin, saya akan mempengerusikan majlis presiden dan dalam hierarki Pakatan, saya adalah ‘top dog’ (pemimpin utama) di sanalah,” kata Dr Mahathir pada sidang akhbar di Yayasan Kepimpinan Perdana, hari ini.

Dari seorang negarawan yang dihormati atok ni digelar mahazalim dan mahafiraun kemudian sebab gila kuasa nak anak jadi PM dia sanggup khianat parti yang meletakkan dia sebagai PM selama 22 tahun... 

Sanggup menjadi REKRUT DAP jilat jubo lim kit siang yang terbukti rasis anti melayu dan Islam kafir harbi laknatullah... DIA membuat pelbagai U-Turn yang begitu drastik hanya demi menghalalkan tindakan jahat... malah menjual dan khianat negara sampai jemput campur tangan asing

Tidak henti disitu... mader dalam tahap nyanyuk menyokong banduan peliwat Anwar yang dulu dia singkirkan dengan penuh kehinaan... kemudian tanpa segan silu bersekongkol dengan golongan kafir harbi rasis anti Islam, pendokong liberalisme, pluralisme, LGBT dan para pengkhianat ulama dan Islam...

DRAMA MASIH BERTERUSAN... Terkini Mahathir Mohamed bangga mengaku mendabik dada dia ANJING UTAMA NO 1 pula... Allah kesian saya tengok ayahanda mader ni... apakah sebab kifarah atau dia sudah benar nyanyuk dan tidak mampu berfikir waras lagi... jelas intipan dan pemerhatian mendapati tindak tanduk dan pemikiran MADER dikawal individu tertentu yang memperkuda MADER demi keuntungan politik.


Setakat mempengerusikan majlis presiden dah kembang jubo konon dialah pemimpin UTAMA hahahaha... kesian dah kene tipu Mahathir Mohamed ni buta-buta... better balik makan ubat dulu ya ATOK bagi fikiran tu waras dan fikir dalam-dalam... this is politics... rasa u pergunakan orang atau orang pergunakan u hehehehe!!!!

Cuma moh kita tengok mahathir ni ANJING SIAPA??? Siapakah tuan kepada Mahathir the TOP DOG!!!

1. Apakah Mahathir kini Anjing Utama kepada Anwar Ibrahim si banduan peliwat dari sungai buloh ya... RUJUK CARTA ORGANISASI INVOKE hehehe... MAHASHIT telah terkena kih kih kih!!!...  setelah lama ditindas mahathir kini sampai masa ANwar mengenakan Mahathir pula kini sebagai tunggangan dan boneka kih kih kih!!!


2.  Mungkin juga Mahathir merupakan ANJING UTAMA NO 1 kepada DAP memandangkan kini punyalah mesra dan  AKRAB siap peluk laga pipi lagi dengan Lim Kit Siang... malah tanpa segan silu mengaku menyokong DAP.... apakah Mahathir terjerat kerana sedang berlangsung siasatan RCI berkaitan sakndal forex dan rahsia Mahathir ada pada DAP sampai sanggup jadi anjing yang di gunakan untuk pecah belah, screw dan musnahkan melayu Islam!!!



3. Atau pun mungkin semua dah jadi ANJING kepada DAP... cuma Mahathir tersasul lagi termengaku DIA ANJING UTAMA maka dibawahnya semua adalah para anjing yang kurang utamalah hahahahaha!!!!



#MENDOAKANMAHATHRBERTAUBAT
#DAPJAHANAM
#PEMBANGKANGBODOH
#ANWARSAHPELIWAT
#PEMBANGKANGKAKIRASUAH

1 comment:

Anonymous said...

Madey ni dari orang yg hebat akhirnya menjadi orang yang hina, camna aku nak sokong, rasa aku bn/umno masih lagi yang terbaik kan3

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.