Wednesday, February 3, 2016

TERKINI AHMAD BASHAH DIUMUM MENTERI BESAR KEDAH BAHARU

ADUN Bakar Bata, Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah diumumkan sebagai Menteri Besar Kedah baharu. Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Bakar Din, berkata majlis angkat sumpah akan berlangsung di Istana Anak Bukit, jam 10.00 pagi esok.

http://assets.bharian.com.my/images/articles/03bashah.transformed_0.jpg

Datuk Seri Mukhriz Mahathir yang meletakkan jawatan sebagai menteri besar hari ini tetapi sempat meninggalkan pesanan sinis untuk penggantinya Datuk Ahmad Bashah Md Hanapiah "Jangan lena masa angkat sumpah,” katanya...

JELAS SEKALI MENGGAMBARKAN MUKHRIZ seorang yang PENDENDAM, EGOISTIK DAN  TIDAK BERJIWA BESAR... semakin jelas bahawa tepatlah keputusan MENUKAR MB Kedah ini...

Apakah ini juga membuktikan serangan cyber terhadap Ahmad Bashah sebelum ini yang menggambarkan beliau "kaki tidur" di dalangi team Mukhriz Mader yang sudah terhidu hayat MB Mukhriz sudah tiba di penghujungnya ???


http://www.malaysiakini.com/news/329199

3 comments:

Anonymous said...

Siapa yg pendendam Jibby ke Mukriz?.tak payah nak sorok2 semua orang tahu kerana serangan Mahathir yg berterusan hentam Jibby.

Ini semua game plan Jibby yg maha berkuasa di Msia yg memalukan rakyat Msia dek kerana isu RM2.6b & 1MDB. Insyallah Tuhan akan cabut semua jawatan & kuasa bila tiba masa nya nanti.

kah..kah..kah..Mat Basah jadi MB...kita tengok lah nanti kebijaksanaan beliau mengatasi Mukhriz..

Aku harap PRU14..PAS menang di Kedah...

Anak Bukit Jelutung said...

Tahniah YAB DS Ahmad Bashah.

Semoga Negeri Kedah akan bertambah makmur di bawah kepimpinan DS.

Tahniaj juga kepada semua ADUN Negeri Kedah Darul Aman.

Semoga semua keadaan "busuk" akan kembali menjadi "wangi" semerbak di seluruh Negeri.

Idealis Malaysia said...

Kesian penjilat pungkok mamak...

isu 2.6 billion dah selesai tak baca ke? masih nak terbuai dakyah palsu dan fitnah ke... fakta dah ada jelas... dari duit masuk sampai keluar maklumat ada... penderma juga tahu siapa... malah siap baki 2 billion lebih dipulangkan.... nak apa lagi?

kalau bab marahkan MUkhriz tahun lepas lagi boleh buat gerakan... bukan setakat suruh letak jawatan terhormat macam ni... pecat terus pun boleh... nak tau ka... Najib siap backing mukhriz masa dia dikatakan tidak perform 2014 dulu malah minta semua sabar untuk beri mukhriz setahun lagi...

Mukhriz ditukar kerana sampai sekarang tak insaf dan tak berubah... bukan sebab lain... masih ada jalan lain ka? dah diberi peluang masih ego dan bodoh sombong.... nak suruh najib backing lagi ka... dahlah tak perform siap kutuk dan tikam najib dari belakang... kalau kau lah jd Najib kau nak simpan lagi ka org macam ni...

Jangan merendahkan dan hina taraf pendidikan orang... kalau ada kredibiliti, kewibawaan dan mampu mencipta kemenangan tiada salahnya diberi peluang... apa semua benda dalam dunia ni perlu di KASTA kan ke???

Kalau bab bijaksana lah... betapa bodoh nya mukhriz mahathir... ada degree pun tak guna bodoh sebab kena guling... bodoh juga sebab gagal satukan pimpinan politik kedah dan pertahan kedudukan MB... yang bestnya BODOH YANG AMAT sebab digulingkan oleh insan yang dianggap tidak bijak SPM holder sahaja.... dan SPM holder ini yang memijak kepala MUkhriz naik menjadi menteri besar sekarang.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.