Monday, February 29, 2016

TABUNG HAJI REPORT POLIS LAGI RAFIZI PONDAN EHH PANDAN TAK BERHENTI BUAT FITNAH

Mungkin mulut longkang munafik ni belum cukup busuk dan najis yang meleleh dari mulut beliau belum cukup berulat serta menjijikkan sampai tak boleh berenti menabur FITNAH JAHAT kepada tabung haji pulak tu syarikat yg diamanahkan menguruskan khidmat menunaikan haji kepada umat Islam... x sedarkah kerosakan yg dilakukan bapok ni...

kecik-kecik main masak-masak... besa sikit jadi pondan... bila keje jadi penjilat... dah jadi jutawan mulut bergelumang najis mughalazah pulak...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkjEgUku5Wn889L_DYOxQWwGuAqmbIf6MDKjdh-0Zh2KvRw_r32ph7rFVLXsITwChqmG2DQVV78Kd6E07E73x-ubYsvdTlfI0dWpMSvwqZKtJ37b8xVnTA2PeMl6xLXwzS-9tgi7QbK3mg/s640/rafizi3.jpg

Lembaga Tabung Haji (TH) membuat laporan polis terhadap Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli berhubung dakwaan agensi itu memberi jaminan korporat kepada sebuah syarikat bersekutunya, TH Heavy Engineering Berhad (THHE).

Bahagian Hal Ehwal Awam dan Komunikasi Korporatnya dalam satu kenyataan turut menafikan dakwaan tersebut dan meminta Rafizi untuk menamakan bank yang memberikan pinjaman kepada THHE dengan surat jaminan korporat TH seperti yang didakwa.

“TH amat kesal dengan penyebaran dokumen-dokumen melalui laman sosial secara rambang dan tuduhan tidak berasas serta berunsur fitnah. Dakwaan tersebut memberi impak negatif kepada TH dan akan menjejaskan kepentingan pendepositnya.

“Oleh yang demikian, TH telah membuat laporan polis terhadap Ahli Parlimen Pandan berkaitan dakwaan-dakwaan dan dokumen yang telah disebarkan oleh beliau,” katanya.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.