Wednesday, February 3, 2016

MUKHRIZ MADER UMUM LETAK JAWATAN SERTA MERTA

Mukhriz membuat pengumuman meletak jawatan dalam satu sidang media di pejabat pentadbiran negeri di Wisma Darul Aman sebentar tadi dan mengakhiri kemelut dalam kepimpinan Umno Kedah yang mahu beliau berundur.

Mukhriz mengambil keputusan untuk berundur selepas dimaklumkan oleh Jemaah Pemangku Sultan Kedah bahawa beliau telah hilang keyakinan majoriti ADUN di negeri ini.


http://assets.bharian.com.my/images/articles/03mukh1.transformed.jpg

Macam tulah baru anak jantan... tak payah lah bersilat sakan dan berkempen raih sokongan... kenapa 2 tahun lepas tak buat kerja sungguh-sungguh macam seminggu dua ni... bila dengar nak kena tukar baru terdesak buat... 

Patut dari hari tu dia terus jumpa PM dan bincang baik-baik... ni tidak melawan balik dan tak sudah-sudah burukkan orang lain... harap perrkara ini  di selesai dengan baik... moga selepas ini MUkhriz mader jadikan peristiwa ini satu pengajaran dan lebih matang lepas ini... kita tengok pula lepas ni kebajikan yang bagai mana dia nak buat di DUN Ayer Hitam...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.