Monday, May 25, 2015

MUFTI YAHUDI MENYALAK DI PERLIS DEMI PUBLISITI DAN GLAMOR MUUAHHH

Perangai memang macam yahudi suka buat provokasi dan tuduhan fitnah tanpa usul periksa yang akhirnya menjadi nanah dan barah fitnah dalam masyarakat. Yang dicari hanya publisiti dan glamor bukan soal hukum hakam dari perspektif ilmuan Islam yang luhur...

Kita digalakkan berselawat tak salah buat program salawat perdana... yang menjadi persoalan bila konon dikaitkan berselawat hingga lupa dengan penderitaan masyarakat rohingya... kenapa la jadi lembu... cek la fakta... lebih 140 ribu bangsa rohingya telah dibantu kerajaan Malaysia sehingga 2015 emnigkut statistik UNHCR... mufti apa macam ni? mufti yahudi ka?


KAT PERLIS JUMPA KUBUR ORANG ROHINGYA APA MUFTI PERLIS BUAT UNTUK BANTU??? TAKKAN TAU MEMEKAK JA... JANGAN JADI MUFTI YAHUDI BEB!

KANGAR: Satu kubur besar yang dipercayai menempatkan hampir 100 mayat pendatang Rohingya dijumpai di Padang Besar, Perlis. Memetik satu laporan dari The Star Online, komando polis dan pasukan forensik Bukit Aman sudah tiba di tempat kejadian pada petang Jumaat yag lalu. Menurut laporan tersebut juga, Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar dijangka akan membuat satu sidang akhbar berikutan penemuan itu.

"Setakat ini tiada maklumat boleh didapati kerana dipercayai polis di sedang menjalankan operasi," kata sumber dari laporan tersebut. Menurut seorang pegawai polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Padang Besar, lokasi itu sekarang menjadi kawasan larangan dan tidak boleh diakses oleh oarang awam.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.