Wednesday, May 6, 2015

BUKTI PAKATAN RAKYAT MENIPU BAWA PENGUNDI HANTU MENGUNDI DEMI KEMENANGAN DI PERMATANG PAUH


PROJEK PENGUNDI HANTU Pakatan Rakyat demi mempertahan pulau pinang pada PRU 14 nanti telah TERBONGKAR!!!!

Ini berlaku apabila secara tidak sengaja 'handbill" bagi pengundi pada PRK permatang pauh nanti MENDEDAHKAN terdapat 3 PENGUNDI HANTU menggunakan alamat ketua pemuda permatang pauh.... DAHSYAT!!!

Hantu Made in china... kantoi  baru 3 ekor... bayangkan berapa banyak pengundi cina telah dipindahkan kawasan secara strategik ke pulau pinang demi memastikan kemenangan Pakatan Rakyat dan demi memelihara ketuanan DAP di Pulau Pinang... Pakatan Rakyat sebenarnya JAUH LEBIH JAHAT, KEJAM dan KEJI...


HANTU PAKATAN RAKYAT SUDAH KANTOI DI PERMATANG PAUH

Di atas adalah "Handbill PKR" kepada Abu Bakar Sidekh Zainul Abidin Ketua Pemuda UMNO Permatang Pauh...

TIBA-TIBA ADA LAGI 3 "Handbill PKR' atas nama cina menggunakan alamat yang sama beliau yang dipercayai pengundi hantu yang di bawa masuk PAKATAN RAKYAT semata-mata untuk memenangi pilihanraya di kawasan permatang pauh.

3 pengundi hantu dipercayai berbangsa cina masing-masing bernama Cheng Pei Cian, Cheng Wei Te dan Cheng Jia Gian yang mana pastinya tidak mempunyai hubungan persaudaraan dengan Ketua Pemuda UMNO ini dan TIDAK MUNGKIN AKAN MENGUNDI UMNO DAN BARISAN NASIONAL

HANTU 1
HANTU 2

HANTU 3

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.