Wednesday, February 4, 2015

PAS DAN KELANTAN TERUS DISERANG PUAK MUNAFIKUN DIPIMPIN KAFIR HARBI DAP LAKNATULLAH


DAP kelihatan cuba mengembangkan pengaruhnya ke Kelantan dengan melancarkan "Impian Kelantan". Orang PAS Kelantan jangan jadi bodoh. Inilah misi yang DAP jalankan dalam proses untuk menawan Sabah dan Sarawak dalam misi mereka "Impian Sabah" dan "Impian Sarawak" sebelum ini. Kesungguhan mereka nyata kelihatan apabila Lim Kit Siang, Loke Siew Fook, Teressa Kok dan Ambiga S adalah orang yang wajib berada di majlis pelancaran berkenaan. Mana Menteri Besar Kelantan dan Timbalannya? Kenapa hanya Husam Musa yang mewakili Kelantan?
Apakah terdapat percubaan DAP untuk mengulingkan kepimpinan yang ada dan mengantikan kepimpinan boneka di Kelantan? Pemimpin-pemimpin PAS jangan jadi bodoh. Adakah ini lanjutan daripada kritikan Ketua Menteri Pulau Pinang merangkap Setiausaha Agong DAP yang membuat kenyataan di dalam akhbar cina, di sini yang mengatakan "Menteri Besar tidak tahu buat kerja"? Waima, Ahli Parlimen Pasir Mas yang juga anak Mursyidul Am PAS, Nik Mohamad Abduh agak terkilan dengan kenyataan ini. Apakah DAP sekarang sudah menjadi tamak di dalam gabungan PR?


Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2015/01/dap-cuba-tawan-kelantan-pula-dengan.html#uE0733vgZS3lFzMg.99

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.