Friday, February 13, 2015

JANDA HOT NURUL IZZAH MENIPU DATO NAJIB TAWARKAN ANWAR JAWATAN TIMBALAN PERDANA MENTERI



Bercakap pada ceramah di Seberang Jaya, Pulau Pinang malam Sabtu, Nurul Izzah dilaporkan berkata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah menawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri selepas pilihan raya umum 2013, kepada bapanya dengan syarat Anwar Ibrahim bersetuju untuk 'mengabaikan' rakan-rakannya dalam Pakatan Rakyat. Beliau berkata Anwar Ibrahim menolak tawaran itu.

Anwar dalam sidang media bersama Salahuddin Ayub pada 20 Jun 2013 berkata, "I deny hearing from Datuk Najib any specific proposals (on Unity Govt). Either from formal or designated representatives (of Najib)." Lihat video Malaysiakini di bawah:

Persoalannya siapa yang menipu? Anwar Ibrahim atau anaknya Nurul Izzah? Kedua-duanya ada rekod menipu. Nurul Izzah walapun nampak lembut pernah menarik balik fitnahnya apabila disaman oleh Raja Nong Chik. Propa anak beranak ini tak ada kesudahan. Sekarang diikuti pula oleh adik beliau Nurul Nuha sehingga mengheret anak beliau ke pentas ceramah semata-mata untuk meraih simpati. Akal ada ka?

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2015/02/nurul-izzah-dakwa-anwar-ibrahim-ditawar.html#aY6uK3jSvTkFku8D.99

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.