Tuesday, August 26, 2014

KHALID IBRAHIM SERAM TANGAN DI PEGANG ANWAR IBRAHIM PUNCA INGKAR PERTAHAN JAWATAN MENTERI BESAR SELANGOR



Anwar Ibrahim akui Khalid Ibrahim bagus, berintegriti sampai Anwar pegang tangan khalid untuk meyakinkan khalid mengikut kehendak beliau. Khalid Ibrahim dan seluruh Selangor sudah jadi mangsa Anwar Ibrahim... Sampai bila kita mahu tunduk patuh pada nafsu buas Anuwar Berahim... konon bukan sebab jawatan munafik sungguh... mangsanya kita rakyat selangor... cukuplah.. Jom tolak ANWAR, PKR dan PAKATAN RAKYAT....

ANWAR IBRAHIM AKUI KHALID IBRAHIM BAGUS MENTADBIR SELANGOR

Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak menafikan sumbangan dan integriti Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sepanjang mentadbir Selangor.

Anwar mengakui, beliau tiada masalah dengan corak pentadbiran Abdul Khalid secara amnya, walaupun kepentingan parti mungkin terabai dalam keadaan tertentu.


ANWAR MENGAKU KONON SINGKIR KHALID BUKAN SEBAB JAWATAN TAPI MAU BINI JADI MENTERI BESAR


“Bukan jawatan yang dituntut. Saya tahu Abdul Khalid seorang yang jujur, amanah, berjimat dan telus, tetapi sebagai seorang ahli parti beliau harus mendengar dan berbincang dengan parti," katanya semasa menyampaikan ucapan amanat di Kongres Nasional PKR ke-10, semalam.



ANWAR AKUI KHALID TAK MAU TUNDUK PADA ANWAR PUNCA KENA TERAJANG

Namun, Anwar menegaskan, seorang pemimpin seharusnya tunduk kepada perjuangan yang dibawa parti.

Anwar berkata, setiap pemimpin sama ada di peringkat cabang atau kepimpinan tertinggi harus tunduk kepada perjuangan parti.

TAK MAHU TUNDUK PATUH PADA ANWAR SILA CARI PARTI LAIN... HEBAT

Naib Presiden PKR yang baharu, Rafizi Ramli, hari ini mengecam ahli parti yang menyalahkan Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim di dalam krisis Menteri Besar Selangor.
Malah, beliau turut mencabar ahli PKR yang menyalahkan Anwar, untuk 'mencari parti lain'.


ANWAR DAN KELUARGA MAKSUM BAGUS DAN MULIA MANA ADA NEPOTISME

Rafizi juga meminta mana-mana pihak yang tidak senang dengan 'nepotisme' yang ada di dalam parti supaya bertanding untuk merebut jawatan tersebut.
"Kenapa nak ada unsur dan suara yang bidas dan perlekeh apa yang dibuat oleh presiden, anak dan keluarganya. Kalau kita tak yakin, jangan duduk dalam dewan ini.
"Sebaliknya yang berlaku, suara sumbang menyerang keluarga. Yang kata 'istana Bukit Segambut' pun datang dari orang kita sendiri.
"Setiap seorang daripada mereka ada kekuatan masing-masing. Kalau rasa nepotisme itu teruk dan rosakkan parti, ada jalan keluarnya. Cabar mereka dengan bertanding. Mereka dipilih secara demokratik, jangan persoal nepotisme," katanya lagi.
“Istana Bukit Segambut” dianggap merujuk kepada kem Anwar dalam PKR. Gelaran itu diberikan berdasarkan kedudukan kediaman Anwar di Bukit Segambut, Kuala Lumpur.


KHALID IBRAHIM LAWAN SEBAB ANWAR MULA PEGANG TANGAN DIA














Anwar mengaku memegang tangann Khalid Ibrahim dengan berkata "Azmin (Ali) tahu. PKR Selangor meminta tindakan (kepada Khalid) bertahun-tahun. Saya pegang tangan Khalid, cakap dengarlah sikit, bukan soal kontrak, jawatan," 

 INI TANGAN BANYAK NAKAL...

 HABIS LA ANUWAR PEGANG TANGAN AKU... SERAM... KENA LAWAN BALIK NI

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.