Tuesday, August 26, 2014

ANCAMAN DAN MERBAHAYA DALAM DIAM CINA DAP TUBUH KUMPULAN MILITAN DI PENANG POLIS PERLU SIASAT

Kumpulan militan berseragam ini bermaharaja lela di pulau pinang macam seluruh penang bapak mereka yang punya... siap boleh belasah orang awan yang tidak sebulu dengan mereka... bijak sungguh kerana dalam diam mereka melatih dan menubuh pasukan haram di penang... apakah ideologi rasis dan komunis mungkin menyelinap masuk serta kembali mekar dalam kumpulan militan ini...

Polis diminta segera siasat dan membubarkan pasukan ini dengan segera sebelum menjadi parah serta berkembang macam parti komunis malaya yang konon nak tanah melayu ditadbir cina kapiak kafir harbi laknatullah....

Mereka tidak berdaftar dengan Pendaftar Pertubuhan. Kewujudan mereka mendapat restu daripada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guang Eng. Apakah sebenarnya tugas mereka? Mengantikan tugas Polis Di Raja Malaysia (PDRM) di Penang atau sebagai sebuah kumpulan militia yang memastikan keselamatan Ketua Menteri dan kuncu-kuncunya? Adakah Kerajaan Negeri Pulau Pinang menaja pertubuhan haram?



Mereka dipanggil 'Penang Voluntary Patrol Squad' atau 'Pasukan Peronda Sukarela Penang'. PPSP ini baru-baru ini menjadi kontroversi apabila aduan polis dibuat oleh orang awam kononnya mereka dipukul oleh pasukan peronda ini. Jika dilihat daripada gambar di bawah, kayu rotan besar merupakan senjata yang sentiasa dibawa oleh golongan peronda ini. Untuk apa?



Mereka membuat pusat hentian bertugas di merata-rata tempat. Apakah ini tidak bersalahan dengan undang-undang Majlis Perbandaran Pulau Pinang?


Siapakah yang menaja kumpulan ini? Adakah duit Kerajaan Negeri (baca duit Rakyat) digunakan? Kalau ya, adakah patut PPSP yang dibiyai Kerajaan Negeri digunakan oleh DAP untuk menjalankan tugas parti mereka. Duit Rakyat digunakan untuk menjalankan tugas parti untuk memasang bendera parti dan sebagainya?

 http://khairulryezal.blogspot.com/2014/08/pasukan-peronda-sukarela-penang-adakah.html

1 comment:

Anonymous said...

inilah dasar DAP , taktik yg mereka gunakan dimana2 sahaja mereka bertapak , penubuhan skuadar ela purple ini bertujuan ..

a] mengikat emosi bangsa cina agar terus setia bersama DAP

b] menyemai semanggat kecinaan didalam hati bangsa cina

c] satu taktik untuk menonjolkan penguasaan DAP

d] secara tidak langsung meniup semanggat bencikan kerajaan BN dan semanggat sanggup mati demi DAP

ini taktik pasukan gerila rakyat China semasa perang dahulu, taktik ini diadaptasi dari taktik persatuan2 dan kumpulan gelap cina di seluruh dunia .

mula2 mereka buat begini, dalam masa yg sama mereka ada team didalam team yg hanya diberikan keahlian kepada bangsa cina ,melayu india tdk akan diberikan tempat !

apa yg kita lihat hanya imej luaran, didalam pasukan ini tersimpan pelbagai rahsia !

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.